تاریخ انتشارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
کد مطلب : ۳۴۴۲۳۹
سرپرست آموزش و پرورش سوادکوه گفت: دهه فجر، دهه انتقال وقایع انقلاب اسلامی به نسل‌جدید و فرصت مناسبی برای پشتیبانی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت فقیه است.
۰
plusresetminus
دهه فجر، دهه انتقال وقایع انقلاب اسلامی به نسل‌جدید است/ کلید‌توسعه و تحول جامعه در مدرسه وجود‎ دارد
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، سعید امیری‌نژاد عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه اظهار کرد: دهه فجر، دهه انتقال وقایع انقلاب اسلامی به نسل‌جدید و فرصت مناسبی برای پشتیبانی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت فقیه است.

وی افزود: تبیین سبک زندگی اسلامی و ایرانی، بصیرت‌بخشی، نشاط‌آفرینی، بالندگی، امید‌افزایی، جوان‌گرایی و تقویت باور‌های دینی از محور‌های فعالیت‌های دهه فجر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه است.

سرپرست آموزش و پرورش سوادکوه خاطرنشان کرد: زنگ‌انقلاب در تمامی مدارش شهرستان سوادکوه به صدا در‌می‌آید و زنگ‌انقلاب در مدرسه شهید مفتح پاشا‌کلا به عنوان مدرسه پایلوت روستایی و مدرسه مهدیه با عنوان پایلوت شهری با حضور مسؤولان شهرستانی انجام می‌شود.

امیری‌نژاد از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و طرح مطالعاتی«امام‌شناسی» در قالب طرح مصباح‌الهدی، برگزاری مسابقات علمی و پژوهشی با عنوان طرح «در مسیر‌فردا»، اجرای طرح «رادیو‌انقلاب» در مدارس خبر‌داد و اظهار کرد: نمایشگاه «یاد‌یار مهربان» ویژه مدارس ابتدایی دخترانه، دیدار با خانواده ایثار‌گران، برگزاری همایش آموزش خانواده تحت‌عنوان «سواد‌رسانه‌ای و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» از برنامه‌های دیگر آموزش و پرورش سوادکوه برای دهه فجر است.

وی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن همراه با کاروان قرآنی نور در سوادکوه برای روز 16 بهمن‌ماه، خاطرنشان ‌کرد: برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های تولیدی مدارس سوادکوه در هنرستان‌ها و برپایی نمایشگاه دست‌ساخته‌ها، ابتکار‌ها و خلاقیت‌های دانش‌آموزی در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رازی سوادکوه، برگزاری جشنواره مسابقات بومی و محلی و برگزاری گفتمان دینی«هم‌اندیشی یاران و یاوران انقلاب» نیز در دهه‌فجر برگزار می‎شود.

سرپرست آموزش و پرورش سوادکوه به حضور راویان انقلاب در مدارس سوادکوه و برگزاری کرسی آزاد‌اندیشی برای بازگویی اهداف و آرمان‌های انقلاب برای نسل جدید اشاره کرد و افزود: کاروان راویان‌نور پسران متوسطه‌دوم به مناطق عملیاتی جنوب کشور در 21 بهمن‌‌ماه اعزام می‌شوند.

امیری‌نژاد در پایان به فعالیت‌های آموزش و پرورش اشاره‌کرد و با بیان اینکه کلید‌توسعه و تحول جامعه در مدرسه وجود‎ دارد، گفت: مدرسه استثنایی تربیت با هزار و 300 متر‌مربع با همکاری بنیاد برکت کلنگ‌زنی می‌شود و حرکت‌جهادی نماز و حضور پیش‌نماز در مدارس شهرستان انجام‌شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴