گزارش بلاغ از فراموش نشدنی ترین شب ورزش مازندران

وقتی مراسم هم اندیشی باشگاه پیام صنعت آمل کاچیلا به مراسم همدلی تبدیل شد!

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۳۴۲۳۵
شب گذشته شبی فراموش نشدنی و تاریخی برای فوتبال آمل و حتی ورزش مازندران بود .
۰
plusresetminus
وقتی مراسم هم اندیشی باشگاه پیام صنعت آمل کاچیلا به مراسم همدلی تبدیل شد!
به گزارش خبرنگار ورزشی بلاغ ، شب گذشته شبی فراموش نشدنی و تاریخی برای فوتبال آمل و حتی ورزش مازندران بود . شبی که شاید پیش زمینه ای برای تیم های ورزشی مازندران باشد تا نگاهی حرفه ای به ورزش داشته باشند و برای همیشه از روزمرگی و بدهکاری فارغ شوند.
در چهارشنبه شب دی ماه 1392 باشگاه پیام صنعت کاچیلای آمل با برپائی جلسه هم اندیشی در خصوص نحوه تیمداری و کسب درآمد در فوتبال تمامی مسئولان و دلسوختگان ورزش آمل را دور هم جمع کرد. جلسه ای هم اندیشی که به یکباره به جلسه همدلی و ایجاد وفاق بیشتر در بین آملی ها تبدیل شد و برگ زرینی در ورزش پرافتخار مازندران گشود.
در این جلسه سید جعفر رسولی (فرماندار آمل ) ، آجدانی ( مشاور استاندار ) ، نائیجی ( رئیس اداره ورزش و جوانان آمل ) ، داریوش هندوئی ( نائب رئیس خانه صنعت و معدن ایران ) ، امیر سلیمانی ( شهردار آمل ) ، خسرو ابراهیم زاده ( رئیس شورای شهر آمل ) ، تسلیمی ، قاسمی و نائیجی نژاد ( اعضای شورای شهر آمل ) ، شعبانی ( معاون فرماندار آمل ) ، حسنی ( بخشدار دشت سر ) ، از اعضای شورای منطقه لیتکوه ،  محمدی ( رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آمل ) ، عسگری توکلی ( رئیس سهام عدالت مازندران ) ، غلام رضا رضوی ( رئیس مرکز علمی – کاربردی اداره کل ورزش و جوانان مازندران ) ، سرگرد اسدی ( فرمانده یگان ویژه آمل ) ، سروان امامی ( جانشین یگان ویژه ) ، سرهنگ شجاعی ( فرمانده پیشگیری ) و جمع کثیری از کسئولان شهر و مردم ورزش دوست آمل ، مهمان عیسی افشنگ ( مدیرعامل ) ،  جعفر هندوئی ( رئیس هیأت مدیره ) ، حامد اندی کلائی ( نائب رئیس هیأت مدیره ) ، حسین قزلسفلو و احسان محبوبی ( اعضای هیأت مدیره ) ، اکبر حق شناس ( بازرس ) ، محمود سورتچی ( استعدادیاب و مشاور فنی ) و همچنین مربیان و بازیکنان پیام صنعت کاچیلای آمل بودند. نکته جالب اینجاست مسئولان بلند پایه ورزش استان و همچنین رئیس هیأت فوتبال آمل در این مراسم حضور نداشتند!
این مراسم با تلاوتی چند از کلام الله مجید و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و سپس پیمان اسفندیاری ، مجری جوان این برنامه به مهمانان این مراسم خیر مقدم گفت.
حسین قزلسفلو: نساجی بی برنامه بود و همچنان بی برنامه پیش می رود
در ابتدای مراسم ، حسین قزلسفلو به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه پیام صنعت کاچیلای آمل و مدرس فیفا به رابطه فوتبال با مسائل اقتصادی و اجتماعی پرداخت و گفت: با شرایطی که فوتبال آمل در یکی دو سال اخیر طی کرده است ، هم اکنون به عنوان کانون توجهات فوتبال ایران تبدیل شد و باید از این مسئله نهایت استفاده را برد.
قزلسفلو با بیان اینکه برای قهرمانی در لیگ سه کشور برنامه ای سه ساله تنظیم کرده بودیم ولی پس از یکسال به آن دست یافتیم گفت: عجله ای برای رسیدن به لیگ برتر فوتبال ایران نداریم و برای رسیدن به آن یکی از بهترین پایگاه های استعدادیابی فوتبال ایران را در آمل راه اندازی کردیم . شما کدام تیم در ایران را سراغ دارید که پس از یک سال و نیم فعالیت بتواند بازیکن به تیم ملی تحویل دهد؟  ولی از باشگاه پیام صنعت کاچیلای آمل بازیکنی به نام مبین عزتی در تیم ملی جوانان کشورمان حضور دارد. اکنون فوتبال آمل نه تنها از سایر استان ها بازیکن وارد نمی کند بلکه این توانائی را دارد که بازیکن صادر نماید.
وی برای تشریح بهتر سخنان خود به یک مثل چینی روی آورد و گفت: چینی ها  می گویند اگر محصول زودبرداشت می خواهید گندم بکارید . اگر پس از چند سال محصول می خواهید درخت بکارید و اگر محصول عمری می خواهید انسان پرورش دهید.
مدرس فیفا یکی از راه های ماندگاری باشگاه پیام صنعت کاچیلای آمل در فوتبال استان را فروش سهام این باشگاه به فوتبال دوستان و مردمی شدن این باشگاه دانست و گفت: بروید ببینید چه بلائی بر سر تیم نساجی مازندران به عنوان پرافتخارترین تیم فوتبال ایران آمده است . این باشگاه همیشه بی برنامه بود و همچنان بی برنامه نیز پیش می رود تا هم اکنون بدهی میلیاردی داشته باشد.
عضو هیأت مدیره پیام صنعت کاچیلای آمل در ادامه افزود: وجود افراد فرهیخته و متمول در شهر آمل ، وجود 60 درصد صنایع مازندران در این شهر و همچنین موقعیت استراتژیک آمل در شمال کشور سبب شده است فوتبال این شهر این پتانسیل را داشته باشد تا به عنوان قطب فوتبال ایران مطرح شود.
حسین قزلسفول ضمن تمجید از محمود سورتچی گفت: ایشان پدر فوتبال ایران هستند و بازیکنانی نظیر خلعتبری ، رحمان احمدی ، محسن بنگر ، ... را تحویل فوتبال مملکت داده است . بی شک باشگاه پیام صنعت آمل کاچیلا با استفاده از فرد باتجربه ای مانند آقای سورتچی می تواند گام های ترقی را زودتر از برنامه های باشگاه بپیماید.
عضو هیأت مدیره باشگاه پیام صنعت آمل کاچیلا در پایان با جمله " باید با همت شما عزیزان کاری کنیم تا آمل را به قطب فوتبال کشور تبدیل کنیم " مورد تشویق شدید حضار قرار گرفت.
داریوش هندوئی: صنعت فوتبال کم ریسک ترین صنعت جهان به شمار می رود
در ادامه مراسم داریوش هندوئی ، نائب رئیس خانه صنعت و معدن ایران پشت سن قرار گرفت و گفت: باشگاهی که با خرد جمعی و سرمایه گروهی اداره شود هیچ وقت دچار تزلزل نخواهد شد .
هندوئی در ادامه افزود: اگر مجبور شوم فرش زیر پای خود را بفروشم هیچ وقت برای این تیم کم نخواهم گذاشت و با تمام وجود در خدمت بازیکنان و عوامل این باشگاه هستم.
وی با اشاره به اتفاقاتی که در بازی کاچیلا و شهرداری جویبار افتاد گفت: وقتی می بینم فردی مانند اکبر حق شناس به دلیل تعصب زیاد نسبت به این تیم آنگونه احساسی می شود و تک تک اعضای هیأت مدیره  با عشق و علاقه نتایج و عملکرد تیم را پیگیری می کنند این مسائل مرا مجاب می کند که تمام قد از این مجموعه پشتیبانی کنم.
وی خاطرنشان کرد: صنعت فوتبال کم ریسک ترین صنعت جهان به شمار می رود ولی برای اینکه پشتوانه این تیم شرکت خاصی نباشد و به اهداف بین المللی دست پیدا کند به کمک همه شما نیازمندیم ( تشویق حضار )
هندوئی در ادامه افزود: همین حضور شما در این مراسم تقویت روحیه مجموعه باشگاه را فراهم آورده است و احساس می کنیم تنها نیستیم .
وی ضمن تمجید از عملکرد باشگاه کاله مازندران گفت: زمانی که نام کاله آمل برده می شود و اسپک بازیکنان این تیم در زمین حریفان می نشیند به عنوان یک آملی احساس غرور می کنم . امروز هم بازی کاله مازندران را تا آخر نشستم دیدم و سپس به این مراسم آمدم. ما می خواهیم در کنار کاله مازندران ، باشگاه پیام صنعت آمل کاچیلا را نیز در ورزش این شهر تثبیت کنیم ( تشویق حضار)
داریوش هندوئی با بیان اینکه قرار است در زیباترین منطقه شهرستان آمل کمپ باشگاه راه اندازی شود گفت: ما بهترین موقعیت را داریم تا تیم های کشور های عربی را به دلیل گرمای بیش از حد هوای جنوب خلیج فارس به آمل بکشانیم و نهایت استفاده را ببریم.
نائب رئیس خانه صنعت و معدن در پایان سخنان خود خاطره ای از ملاقاتش با امام خمینی را ذکر کرد و گفت: طبق فرموده امام همه ما باید به جای ساختن خانه گل مردم ، خانه دل آنها را بسازیم.( تشویق حضار)
در ادامه برنامه شاهد اجرای موسیقی زنده با صدای زیبای امیرنصرت نیکزاد بودیم که مورد استقبال حاضرین در جلسه قرار گرفت.
نیکپور: در شأن بچه های آمل نیست که بازی های تیم فوتبالش در زمین اجوارکلا یا ورزشگاه شهدای ساری برگزار شود
پس از آن نیکپور ، عضو مجمع خیرین آمل رشته سخنان را در دست گرفت و گفت: در گذشته باشگاه آنچنانی در آمل وجود نداشت و پای بازیکنان آن زمان تا مچ پا در گل فرو می رفت . من از قدیمی ها فقط عیسی افشنگ را می شناسم که در آن زمان فقط کارمند بانک صادرات بود که پس از پایان کار مستقیماً به همان زمین های گل آلود می رفت و جوانان مردم را پرورش می داد.
نیکپور در ادامه افزود: در شأن بچه های آمل نیست که بازی های تیم فوتبالش در زمین اجوارکلا یا ورزشگاه شهدای ساری برگزار شود.
وی خاطر نشان کرد: همانطور که شهر کوچکی مانند جویبار در کشتی زبانزد می شود و اکنون به عنوان پایتخت کشتی جهان مطرح می شود ، آمل نیز می تواند در فوتبال مطرح شود . وقتی کاله مازندران بازی می کند شهر تعطیل می شود و از 5 هزار تماشاگر بازی در تهران 4500 نفر آملی هستند که این غرور بچه های آمل را می رساند .
نیکپور با اشاره به انتقال تیم بسکتبال باشگاه مازندران به بابل گفت: دست شان درد نکند . چون نجات یک معتاد بابلی در نجات شهر آمل نیز تأثیر گذار است . این گستردگی یک باشگاه جهانی مانند کاله مازندران را می رساند. با پتانسیلی که در باشگاه پیام صنعت آمل کاچیلا شاهد هستیم این باشگاه نیز می تواند به همچین رشد و تعالی دست پیدا کند.
وی در پایان نوید احداث خانه سالمندان را بین بیمارستان امامزاده عبدالله و دانشگاه شمال را توسط مجمع خیرین شهر آمل را داد و گفت: در این بخش می توانیم از کمک مردم استفاده کنیم ولی باشگاه پیام صنعت آمل کاچیلا با فروش سهام خود به شما عزیزان به گونه ای دیگر بحث مشارکت را مطرح کرده است که بسیار جالب و ارزشمند است.( تشویق حضار)
خسرو ابراهیم زاده :اصحاب رسانه شور وصف ناپذیر امشب مردم آمل را پوشش دهند
رئیس شورای شهر آمل و رئیس هیأت هندبال استان نیز در ابتدای سخنان خود گفت: آمل یکی از پرافتخارترین شهرهای کشور است و نام این شهر حتی در وصیت نامه امام راحل نیز آورده شده است.
خسرو ابراهیم زاده در ادامه افزود: جای بسی تأسف است که ورزشگاه 5 هزار نفری شهید چمران آمل 8 سال است که گردو خاک بی توجهی بر سر و رویش نشسته است و نیمه تمام باقی مانده است. فکر می کنم اگر این پروژه به مردم آمل واگذار شود خیلی زود به نتیجه برسد ( تشویق حضار )
رئیس شورای شهر آمل در پایان از پروژه های ورزشی که توسط شهرداری آمل در حال احداث است گزارشی ارائه داد و در پایان گفت: وقتی افرادی مانند حسین قزلسفلو و محمود سورتچی آبروی خود را کف دست شان می گذارند و در این زمینه ورود می کنند،همه باید حتی یک سهم هم شده سهام باشگاه پیام صنعت آمل کاچیلا را خریداری کنیم ( تشویق حضار ) و سایر مردم و نهاد ها و صنایع را دعوت کنیم تا در این امر خیر شرکت کنند. بنده نیز اعلام می کنم شخصاً  500  سهم این باشگاه را خریداری می کنم ( تشویق شدید حضار)
رئیس شورای شهر آمل در پایان گفت: از اصحاب رسانه نیز می خواهم شور وصف ناپذیری که در این مراسم توسط مردم آمل برپا شده است را به نحو احسنت پوشش دهند.
عیسی افشنگ : با یک فتیله می توان هزاران شمع را روشن کرد
مدیرعامل باشگاه پیام صنعت آمل کاچیلا نیز ضمن خیر مقدم و تشکر از حاضرین در مراسم ، سخن خود را به یک مثل مازندرانی آغاز کرد و گفت: مازندرانی ها می گویند با یک گل بهار نمی شود ولی من می گویم با یک شمع می توان هزاران فتیله را روشن کرد ( تشویق حضار)
عیسی افشنگ تعداد سهام باشگاه را 300 هزار سهم اعلام کرد و گفت: قیمت هر سهم 4050 تومان می باشد که پس از واگذاری در اداره ثبت اسناد آمل ثبت می شود.
وی خاطرنشان کرد: این تصمیم هیأت مدیره باشگاه بود که با فروش سهام به مازندرانی های داخل و خارج از استان، باشگاه پیام صنعت آمل کاچیلا را به یک باشگاه مردمی تبدیل کند .
مدیرعامل باشگاه پیام صنعت آمل کاچیلا در پایان ضمن تمجید از سرمربی تیم خود گفت: آقای جمشید غدیری در حال عقد قرارداد با تیم دسته اولی استقلال اهواز بود که با درخواست آقای قزلسفلو به تیم پیام صنعت آمل کاچیلا پیوست که جای تقدیر دارد ( تشویق حضار)
عیسی افشنگ در پایان از اعضای شورای منطقه لیتکوه که در جلسه حضور داشتند بابت زحماتی که برای این تیم کشیدند تشکر می کنم.
فرماندار آمل: من هم هزار سهم می خرم
فرماندار آمل در ابتدای سخنان خود ضمن فرارسیدن ولادت باسعادت نبی اکرم اسلام و سالگرد حماسه 6 بهمن آمل ، حرکت ارزنده باشگاه پیام صنعت آمل کاچیلا را ستود و این فعالیت ها را در سوق دادن جوانان به ورزش بسیار تأثیرگذار دانست.
سید جعفر رسولی ضمن تشکر از مربیان و بازیکنان و عوامل تیم پیام صنعت آمل کاچیلا بابت زحماتی که متحمل می شوند گفت: بنده نیز شخصاً هزار سهم این باشگاه را خریداری می کنم ( تشویق حضار)
درادامه شاهد اجرای موسیقی زنده با صدای زیبای احمد مهرپور بودیم  و سپس عیسی افشنگ نام افرادی را که نسبت به خرید سهام اعلام آمادگی کرده بودند را با ذکر تعداد سهام خریداری شد اعلام کرد.
علی کرم زاده( نماینده خبرنگاران ) : خریداران سهام به وعده خود عمل کنند
در پایان مراسم علی کرم زاده ، خبرنگار روزنامه پیک خزر به عنوان نماینده رسانه ها از تأخیر شهردار و شورای شهر و خیر مقدم مجری برنامه به آنها که با عنوان میزبان که دعوتنامه های این مراسم را امضا کرده بودند انتقاد کرد و با ذکر یک داستان جالب و طنزآلود از حضار خواست به وعده های خود برای خرید سهام عمل کنند که با خنده و استقبال حضار همراه شد.
گفتنی است در پایان مراسم از 300 هزار سهمی که قرار است توسط باشگاه پیام صنعت آمل کاچیلا واگذار شود تعداد 128455 سهم در این مراسم به فروش رفت تا یکبار دیگر همدلی و وفاق مردم آمل نمایان شود. نکته جالب اینجاست که جمشید غدیری ؛ سرمربی شیرازی تیم پیام صنعت آمل کاچیلا تنها غیرمازندرانی سهام دار این باشگاه شده است که نسبت به خرید 7000 سهم اقدام کرده است.
به گزارش بلاغ ، پس از پایان مراسم از مهمانان با صرف شام پذیرائی شد تا ورزش آمل و مازندران یکی از تاریخی ترین شب های عمر خود را سپری کرده باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴