تاریخ انتشارجمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۳۳۱۵۴۷
امام‌جمعه پل‌سفید در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: فرمان انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف مصیبت بزرگ اسلام و پیروان قرآن است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، حجت الاسلام حسن قربانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  شهر پل‌سفید با اشاره به اینکه تقوا باعث ارتقای معنوی و اخلاقی فرد می‌شود، اظهار‌کرد: اسلام دین جاودانه و برای بقای توحید و خدا‌پرستی است و خصوصیاتی دارد که برای هر عصر پاسخگوی آن زمان و عصر است.

وی افزود: اعمال مسلمانان را به قرآن عرضه کنیم و اگر مطابق با قرآن بود، قرآنی است.

امام‌جمعه پل‌سفید خاطرنشان کرد: روزگار عزت و ذلت هر قومی بر طبق آیات الهی به خودشان واگذار شد و ملتی که عزیز است، خودشان به سمت عزت رفتند و ملتی که ذلیل است، خودشان به سمت ذلت رفتند.

قربانی تاکید کرد: فرمان انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف را مصیبت بزرگ اسلام و پیروان قرآن است.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا بدون توجه به 2 میلیارد نفر مسلمان اقدام به امضای فرمان انتقال سفارت امریکا به قدس شریف کرد که بیانگر قدرت‌مندی ترامپ نیست بلکه بیانگر ضعف مسلمین است.

امام‌جمعه پل‌سفید، پیوند امنیتی آمریکا و غرب با شیوخ خلیخ‌فارس را برای ذلت مسلمانان توصیف‌ و اظهار‌کرد: پس از شکست داعش شاهد حضور مستقیم آمریکا در منطقه هستیم.

قربانی در پایان با بیان اینکه ولی‌عهد عربستان به دست «سیا» به قدرت‌رسید و یزید عصر نامیده شد که با وحدت، یک‌رنگی و یکپارچگی مسلمین، مجد و عظمت از‌دست رفته مسلمانان باز‎آید و خدا و حضرت مهدی(عج) صاحب اسلام هستند، گفت: پرچم یهود بالا نمی‌رود و خدا در قرآن آنان را لعنت‌کرد و اهداف خود در فساد جدید را به گور خواهند برد و باعث اتحاد مسلمانان می‌شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳