تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۳۱۱۶۲۳
رئیس سازمان دار القرآن الکریم مازندران در آیین اختتامیه طرح‌های مصباح الهدی و نورالهدی در مشهد مقدس گفت؛ مهم‌ترین اهداف طرح مصباح الهدی و نورالهدی تربیت نیروی قرآنی و آشنایی با مهارت‌های زندگی قرآنی دانش آموزان است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،  سعید قربانی در آیین اختتامیه طرح مصباح الهدی و نورالهدی در اردوگاه دانش‌آموزی مشهد مقدس ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر، گفت: از مهم‌ترین اهداف طرح مصباح الهدی و نورالهدی مازندران تربیت نیروی متخصص قرآنی و آشنایی قرآن آموزان با مهارت‌های زندگی قرآنی است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت این طرح قرآنی و با درخواست از مسئولین در راستای حمایت از طرح‌های قرآنی مازندران، افزود: طرح مصباح الهدی در مقطع راهنمایی و طرح نورالهدی مخصوص دانش آموزان دبیرستان به مدت سه سال است که اختتامیه این طرح‌ها با حضور بیش از 300 قران آموز در اردوگاه دانش‌آموزی مازندران در جوار بارگاه ملکوتی علی بن موسی‌الرضا (ع) برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله لزوم ترویج سبک زندگی قرانی در جامعه اسلامی اشاره  و تصریح کرد: با توجه به وجود آسیب‌های اجتماعی و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص این بحث و گسترش فعالیت‌های فضای مجازی و رسانه‌ای در سال‌های اخیر در این دوره از طرح مصباح الهدی و نور الهدی برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های زندگی قرانی و کنترل خشم و سواد رسانه‌ای با حضور اساتید مجرب و باتجربه ویژه دانش آموزان این طرح برگزار شد.

 قربانی در بخش پایانی سخنان خود به خروجی این طرح قرآنی اشاره و خاطرنشان کرد: بخشی ازفارغ التحصیلان طرح مصباح الهدی و نورالهدی با شرکت در کلاس‌های تربیت معلم و آموزشیاری به‌عنوان مربیان قرآن کریم در شهرهای استان مازندران فعالیت می‌کنند.

گفتنی‌است آیین اختتامیه طرح مصباح الهدی و نورالهدی مازندران در اردوگاه دانش‌آموزی مشهد مقدس با حضور بیش از 300 قرآن آموز این طرح در حال برگزاری است.

پایان پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴