نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی:

کارخانه کک‌سازی البرز مرکزی 3 بار کلنگ خورد و وضعیت کنونی آن جای تأسف دارد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۲۸۲۳۳۹
نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مراسم افتتاح کارخانه زغال‌شویی البرز مرکزی شهرستان سوادکوه گفت: کارخانه کک‌سازی البرز مرکزی 3 بار کلنگ خورد و وضعیت کنونی آن جای تأسف دارد.
۰
plusresetminus
کارخانه کک‌سازی البرز مرکزی 3 بار کلنگ خورد و وضعیت کنونی آن جای تأسف دارد
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، سید‌علی ادیانی امروز در مراسم افتتاح کارخانه زغال‌شویی البرز مرکزی شهرستان سوادکوه اظهار کرد: شرکت البرز مرکزی مرکز ثقل اشتغال شهرستان است و استفاده از توانمندی‌های مختلف این شرکت باعث اشتغال‌زایی 10 هزار نفر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه کک‌سازی البرز مرکزی 3 بار کلنگ خورد و وضعیت کنونی آن جای تأسف دارد و حد‌اقل دولت گذشته اقدام به کلنگ‌زنی کارخانه کک‌سازی کرد ولی دولت کنونی اقدامی برای آن انجام نداد.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی افزود: ابطال مجور زیست‌محیطی دولت گذشته برای کک‌سازی البرز مرکزی توسط معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست خلاف است و پیگرد قانونی دارد.

ادیانی تصریح کرد: اگر کارخانه کک‌سازی مشکل زیست‌محیطی دارد، شجاعانه پشت تریبون قرار گیرند و اعلام کنند، از وضعیت احداث کارخانه کک‌سازی راضی نیستم.

وی  فعالیت حدود هزار نفر در البرز مرکزی را روزنه امید مردم توصیف کرد و با بیان اینکه برای کشتی به گِل نشسته باید طرحی نو در‌انداخت، اظهار کرد: انتظار حمایت جدی از شرکت سامان، گشایش کار برای کک‌سازی و فعالیت معادن مرتبط را داریم.

نماینده قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هزار میلیارد تومان برای البرز مرکزی آماده است که اجرایی‌شدن آن نیاز به وحدت‌رویه استانی دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷