تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۲۷۲۵۳۹
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: ما و رسانه‌ها باید دنبال این باشیم که جلوی کثافت‌کاری‌های فوتبال را بگیریم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، محمود فکری پس از باخت یک بر صفر تیمش برابر خیبر خرم‌آباد اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود به ویژه در نیمه دوم که ما فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم اما خیبری‌ها از گل خودشان دفاع کردند.

وی با بیان این‌که متأسفانه اتفاقاتی در این بازی افتاد که خیلی بد بود، تأکید کرد: این‌که به هر قیمتی بخواهیم ببریم، قشنگ نیست. چنین بردهایی ارزش ندارد و دیگر زمان این‌که توپ‌جمع‌کن توپ ندهد یا به‌وسیله برانکارد وقت تلف شود، گذشته است.

فکری که در جریان بازی بارها به داور اعتراض کرد، گفت: داور نباید اجازه چنین کارهایی را بدهد. از اول نگران داوری بودم و همان نگرانی‌ها اتفاق افتاد. نیمه نخست سه دقیقه وقت اضافه اعلام می‌شود اما نیمه دوم که این‌همه وقت تلف شد، پنج دقیقه می‌گیرد!

سرمربی نفت مسجد سلیمان افزود: اوت دستی ما که از فاصله دور پرتاب شده در محوطه جریمه به دست حریف خورده اما داور پنالتی نمی‌گیرد.

در نیمه دوم بین فکری با یک توپ‌جمع‌کن بحثی پیش آمد و سپس وی به شدت اعتراض کرد و توپ را به زمین کوبید که در این باره اظهار کرد: وظیفه‌ی توپ‌جمع‌کن رساندن به‌موقع توپ است اما وقتی این‌کار را با تأخیر انجام می‌دهد، اعصاب مربی خراب می‌شود.

فکری در پاسخ به این سوال که انتظار نمی‌رود پیشکسوت فوتبال با توپ‌جمع‌کن درگیر شود، تأکید کرد: مگر به من احترام می‌گذارند که انتظار دارند احترام بگذارم! این درست نیست که به پیشکسوت احترام نگذارند اما از او انتظار احترام داشته باشند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: ما و رسانه‌ها باید دنبال این باشیم که جلوی کثافت‌کاری‌های فوتبال را بگیریم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴