تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۲۱۳۱۶۵
استاندار مازندران، شرق شرق این استان را یکی از مستعدترین مناطق اقتصادی مازندران دانست و به بیان شرایط ویژه ارائه تسهیلات برای تولیدی‌های موفق این منطقه پرداخت.
۰
plusresetminus
به گزارش خبرنگار بلاغ، ربیع فلاح جلودار در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نکا با اشاره برنامه‌های اقتصادی به عنوان اولیت اول در مازندران برای سال 95 با نگاه اقتصاد مقاومتی و باتوجه به شعار سال، اظهار کرد: برش استانی و سهمیه‌ای که دولت در این موضوع برای مازندران در نظر گرفته است را تاکنون عملیاتی کرده‌ایم.

وی افزود: به منظور افزایش پیگیری‌های مدیران به خصوص آشنایی مدیران شهرستانی در این زمینه و سرعت بخشیدن به روند اهدای تسهیلات به تولیدکنندگان، نسبت به برگزاری جلسات مستمر ستاد تسهیل در شهرستان‌ها اقدام می‌شود.

استاندار مازندران با تاکید بر تعیین بازه زمانی کوتاه برای انجام مصوبات جلسه امروز در نکا، خاطرنشان کرد: در جلسه امروز با بررسی بیش از 17 مورد از مشکلات تولیدکنندگان در این شهرستان تأکید شد تا موضوعات و مصوبات مطرح شده ظرف یک هفته در کمیسیون سه نفره تعیین شده مورد بررسی و پیگیری قرار بگیرد.

این مسئول اضافه کرد: امیدواریم تا هرچه سریع‌تر نسبت به تأمین تسهیلات به تولیدکنندگان، راه‌اندازی واحدها و یا ایجاد ظرفیت‌های بالاتر، افزایش اشتغال، رشد تولید و فعال شدن هرچه بیشتر رونق اقتصادی در منطقه اقدامات عملی جدی صورت بگیرد.

وی گفت: شرق مازندران یکی از قطب‌های مهم صنعتی استان بوده و با وجود بندر ویژه امیرآباد یکی از مستعدترین مناطق مازندران به شمار می‌رود که متأسفانه از لحاظ تاریخی کمتر به این موضوع توجه شده است اما در تلاش هستیم تا ظرفیت‌های صنعت، تولید و بر همین اساس اشتغال‌زایی در این منطقه افزایش پیدا کند.

فلاح در پایان با نوید اتفاقات امیدوارکننده در این موضوع تا پایان سال، تصریح کرد: هر اندازه که شهرستان‌ها بتوانند در واحدهای با ظرفیت‌های خالی افزایش تولید داشته، اشتغال‌زایی را افزایش داده و عرضه هرچه بهتر و به موقع محصولات این تولیدی‌ها را رقم بزنند، سقفی برای ارائه تسهیلات به تولیدی‌های این منطقه جهت ارائه قائل نمی‌شویم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴