تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۱۹۲۶۵۴
مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری بسیج گفت: شهید بلباسی به‌واسطه زحماتش در اردوهای‌جهادی و راهیان‌‌نور بیشتر در سختکوشی و خدمت‌رسانی جلوه‌گر شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سردار یعقوب سلیمانی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید محمد بلباسی اولین شهید مدافع حرم قائم‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهید بلباسی و همچون دیگر شهدا کسانی بودند که خصلت‌های خوب انسانیت را به نمایش گذاشتند، یعنی نمادی از ایمان، بصیرت و ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب بودند و البته محمد بلباسی به‌واسطه زحماتش در اردوهای‌جهادی و راهیان‌‌نور بیشتر در سختکوشی و خدمت‌رسانی جلوه‌گر شد.

وی افزود: شهید محمد بلباسی یکی از هزاران انسان فداکاری است که در گوشه‌وکنار این استان حضور دارند و به چشم می‌آیند ولی شناخته نشده یا عرصه‌ای نبود تا جوهره خود را به نمایش بگذارد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری بسیج ادامه داد: در اتفاقاتی که در منطقه خان طومان پیش آمد، شهید بلباسی تمام‌قد در مقابل گروه‌های تکفیری ایستاد و در نهایت جان خود را تقدیم کرد و پیکرش هم همچنان بر زمین ماند.

این مسئول با اشاره به سخنان سردار کاوه که می‌گوید کسی که وارد سپاه شد باید تعهد به شهادت دهد و غیر از این هم انتظار نیست، گفت: البته این درخواست را هم نداریم که همه شهید شوند، اما این در باور عمیق پاسداران است که در طول سالیان سال شاهد بودیم.

وی در پایان گفت: امروز باور شهادت بین پاسداران جاری است و حقیقتا امام راحل هم به‌حق و بادقت، روز ولادت سیدالشهدا(ع) را روز پاسدار نام نهادند، چراکه به‌واقع پاسداران در مسیر سیدالشهدا(ع) هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴