یکی از مراجع تقلید گفت: قیمت خدمات و کالاها در حال رشد است و اصناف باید به صورت جدی بر این مسئله نظارت داشته باشند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسئولان سازمان اصناف کشور اظهار کرد: اصناف نقش موثری در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایفا کردند و پس از انقلاب نیز از بدنه نظام و انقلاب جدا نشدند و به حمایت قاطعانه پرداختند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ریشه استبداد را در این کشور سوزاند و استکبار را قلع و قمع کرد، گفت: این انقلاب دارای برکات فراوانی است که امنیت کشورمان در شرایط کنونی منطقه از مهمترین برکات انقلاب به شمار می‌رود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه اصناف همواره با روحانیت همراه بوده است، عنوان کرد: همراهی مردم با آیت‌الله کاشانی (ره) و همراهی مردم با امام خمینی (ره) دستاوردهایی داشت که دشمنان را از رسیدن به اهدافشان ناکام کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره افزایش بی‌رویه قیمت‌های خدمات و کالاها، بیان کرد: اصناف باید به صورت جدی در این امور نظارت داشته باشد و جلوی سودجویان را بگیرند.

این مرجع تقلید همچنین بر ضرورت فرهنگ‌سازی حجاب از سوی اصناف در کنار مسئولان تاکید و خاطرنشان کرد: اصناف نسبت به تولید لباس‌هایی که مروج حجاب است اهتمام داشته باشند تا در جامعه شاهد بد حجابی و بی‌حجابی نباشیم.

آیت‌الله نوری همدانی از دیگر مشکلات موجود در جامعه را وضعیت بانک‌های کشور دانست و گفت: دیرکرد و ربا در بانک‌ها حرام است و همه مسئولان باید به این مهم توجه داشته باشند تا به صورت مطلوب به آن رسیدگی شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳