تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۱۶۹۱۳۳
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مرجعی که امام را تبعید کرد اگر میدانست امام (ره) با چه استقبالی مواجه می شود چنین کاری نمی کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، آیت الله علی معلمی در نخستین روز از آغاز دهه فجر در مصلی نماز جمعه قائمشهر با اشاره به اینکه در آغازین روز دهه فجر در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، آنچه که ما به اهداف خود رسیدیم حق است و موفقیت مذاکره کنندگان را به آنان و ملت ایران تبریک می گویم، اظهار کرد: اگر پشتوانه عظیم ملت ایران نبود این موفقیت حاصل نمی شد‌ و این پشتوانه را باید نگه داریم.

وی افزود: مدیریت منسجم و موفق در حال خدمت است مرجعی که امام را تبعید کرد اگر میدانست امام با چه استقبالی مواجه می شود چنین کاری نمی کرد.

معلمی با بیان اینکه حال که خداوند فرصت درست مدیریت را در اختیار شما قرار داد هرکس درست عمل کند خداوند عمل درست آن را ضایع نمی کند، امام کارش خالص بود بنابراین مورد ارادت خدا قرار گرفت، تصریح کرد: کار خالصانه همیشه مورد ارادت خداوند است.

وی یوم الله را روز قدرت نمایی خداوند عنوان کرد و یادآور شد: همه آنانی که در پیروزی انقلاب پیش قدم بودند باید هوشیار باشند که مبادا هدف را که راه خدا بود فراموش کنند اگر کسی مراقب مسیرش باشد خداوند او را مورد عنایتش قرار می دهد.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه به مناسبت روز 22 بهمن هم باید در فضای خانوادگی و ادارات موجی ایجاد کنیم، خبر داد: امسال سردار مومنی، جانشین فرمانده انتظامی کل کشور میزبان شهروندان قائمشهری است.

امام جمعه قائمشهر با تأکید بر اینکه مراقب شایعه پراکنی ها باشید، خاطر نشان کرد: من بعید می دانم شایعات از این شهر باشد احساس می کنم از بیرون پمپاژ شده باشد مثلا یکی از شایعات این بود که به دلیل آنکه معلمی نامه ای به شورای نگهبان نوشت فلانی رد شد، در حالی که چنین نیست.

وی با عنوان به اینکه این شیوه های پست گاهی در انتخابات مجلس شواری اسلامی وجود داشت اما در مجلس خبرگان رهبری نبود و اخیرا می بینیم و نشانه هایش پیدا شد، تصریح کرد: چون انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی هر دو همزمان است از همان روز نخست اعلام کردم در مقابل همه کاندیدا ممتنع هستم و هیچ کس را نفی و اثبات نمی کنم و تا کنون هم براین اصل ساکت ماندم.

معلمی در حالی که از مردم خواست که خودشان برای انتخاب تصمیم بگیرند با بیان اینکه مردم خودشان قادرند افراد را شناسایی کنند و کسی که حجت الهی و تشخیص خودش است انخاب کند، عنوان کرد: اگر کسی احساس کرد برای تصمیم گیری نهایی نیاز به مشورت دارد و این کار را انجام دهد و سپس خودش تصمیم بگیرد و به دیگران فرصت اشائه شایعات ندهیم.

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله معلمی همچنین در جشن زنگ مدرسه در دبیرستان فجر نور و نیایش قائمشهر با اشاره به اینکه چرا این ایام دهه فجر است؟ اظهار کرد: دهه فاصله بین 12 بهمن که مصادف با ورود امام است و تا 22 بهمن که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه 37 سال قبل امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بعد از 14 سال تبعید و دوری از وطن به ایران بازگشت، افزود: نظام شاهنشاهی بیگانه و مستکبر بیگانه امام را از کشور تبعید کرد تا مردم او را فراموش کنند اما خداوند بخاطر اخلاص و توکلش وی را به کشور برگرداند.

امام جمعه قائمشهر قیام ملت و رهبری عزیز را عامل به وجود آمدن نظامی مبتنی بر آراء مردم و دمکراسی دانست و گفت: انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با رای مردم انتخاب شد و باید برای راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات سرنوشت ساز تلاش کنیم.

معلمی از برگزار یاواره شهدا در همه مدارس در روز 14 بهمن خبر داد و عنوان کرد: برای یک شهید از همان مدرسه یادواره ای در روز 14 بهمن برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: همه آماده می شویم برای 22 بهمن و 7 اسفند که روز حضور، عظمت و اقتدار ملت ایران است که به رخ جهانیان کشیده می شود که برای ادامه راه امام و آرمان های شهدا این ملت، دولت و مردم ایستاده اند و این راه را به قیمت جان ادامه خواهند داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴