تاریخ انتشارجمعه ۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۱۵۲۷۸
فرماندار و رئيس ستاد تسهيلات سفر شهرستان محمودآباد از ورود بيش از يك ميليون نفر مسافر در شهرستان محمودآباد در هفته اول تعطيلات نوروزي خبر داد و گفت: از اين تعداد نزديك به 400 هزار نفر در هتل ها و مراكز اقامتي اسكان پيدا كردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،عبدالقدير مشايخي با اشاره به آمادگي شهرستان محمودآباد در استقبال از مسافران و ميهمانان نوروزي گفت: شهرستان محمودآباد به موجب قرا گرفتن در مسير پايتخت كشورمان به مازندران همه ساله در ايام نوروز و تابستان ميزبان مسافران زيادي مي باشد لذا پيش از فرا رسيدن سال نو ضمن تشكيل ستاد تسهيلات نوروزي هماهنگي هاي درون سازماني با ادارات شهرستان از جمله شهرداري ها بمنظور آماده سازي شهر جهت استقبال از مسافران صورت گرفته و شهر محمودآباد و شهر سرخرود به همت شهرداران آماده پذيرايي از مسافران مي باشد.
رئيس ستاد تسهيلات سفر نوروزي شهرستان محمودآباد همچنين از اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي از جمله جشنواره تخم مرغ رنگي ، جشنواره نوروز خواني ، جشنواره پرواز باد بادك ها ، اجراي كنسرت موسيقي پاپ و توزيع بيش از 3 هزار بسته فرهنگي شامل نقشه راه ، كتاب ، لوح فشرده ، تقويم سال 92، بروشورهاي راهنماي گردشگري و معارف ديني بين مسافران خبر داد و گفت: برپايي نمايشگاه كتاب و صنايع دستي از جمله اقدامات بارز و ارزنده كميته فرهنگي ستاد تسهيلات سفر نوروزي شهرستان محمودآباد در ايام نوروز مي باشد.
فرماندار محمودآباد یکی از اقدامات اثر گذار در نوروز 92 را ساماندهي تابلو بدستان فعال در سطح شهر محمودآباد عنوان كرد و گفت: براي تعداد 70 نفر از تابلو بدستان شهر محمودآباد تعيين صلاحيت شده ،ضمن صدور كارت شناسايي به هريك كاور و كلاه مشخص با محدوده فعاليت تعيين شده داده شده است .
وی همچنين بازديد سر زده از مراكر خدماتي اعم از آتش نشاني ، بيمارستان ، هتل ها و رستوران ها را از جمله اقدامات روزانه بازرسين ستاد تسهيلات سفر نوروزي شهرستان محمودآباد عنوان كرد و افزود: كليه عابر بانكهاي شهرستان محمودآباد بدون مشكل نقدينگي در حال خدمات رساني به شهروندان و مسافران مي باشد.
وي خاطر نشان کرد: در نوروز 92 تعداد 146 كلاس درس در 20 مدرسه با امكانات مناسب جهت اسكان مسافران فرهنگي در نظر گرفته شده است كه تا به حال 503 خانواده در هفته اول اسكان يافته اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴