تاریخ انتشارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۱۵۱۹۳۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه اظهار کرد: امروز عزت و عظمت ایران در دنیای اسلام و حتی جهان مرهون تفکر بسیجی است/هرجا ارزش های دینی کم رنگ شد بسیج باید حضور پیدا کند..
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، سرهنگ محمد ابراهیمی در جمع بسیجیان شهر زیراب اظهار کرد: جا دارد یاد شهدای بسیجی و مظلوم مقاومت که در راه دفاع از امامت و ولایت جان عزیزشان را در طبق اخلاص گذاشتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، گرامی داریم.

وی با اشاره به تشکیل بسیج خاطر نشان کرد: بسیج برکات و ثمرات بسیاری از تشکیل تاکنون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم، جامعه و امروزه برای جهان اسلام داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه گفت: امروز که 35 سال از عمر بسیج می گذرد بسیج گوهری است که امام راحل به ما هدیه داد تا از آن بهره مند شویم.

ابراهیمی تاکید کرد: لفظ بسیج، سپاه و انقلاب اسلامی یک کلمه نیست بلکه اقیانوسی بیکران و متعلق به همه جهان اسلام است که به پشتوانه تفکر بسیجی انقلاب اسلامی را جهانی خواهد کرد.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در خصوص بسیج اظهار کرد: ایشان فرمودند: «اگر در کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شود چشم طمع دشمنان و استکبار جهانی از آن دور خواهد شد» و امروز شاهدیم که عزت و عظمت ایران در دنیای اسلام و حتی جهان مرهون تفکر بسیجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه افزود: امروز هم در داخل کشور و هم در خارج از مرزها شاهد عملکرد مقتدرانه بسیج هستیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: با نگاهی به فرمایشات امام راحل اهمیت و جایگاه رفیع بسیج را در می‌یابیم تا جائیکه فرمودند«من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند».

وی تصریح کرد: امروز بسیج مایه‌ی قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی شده است، بسیجی که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری، براى دوستان انقلاب امید آفرین و براى دشمنان بیم‏ آفرین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه ادامه داد: بسیجی که امتحان صداقتش را در تمام صحنه‌های انقلاب به خوبی ثابت کرده و بسیجی که امروز به یک مجموعه رو به رشد و تعالی تبدیل شده است و می‌رود که انشاالله با همین تفکر پرچمدار تمدن اسلامی باشد.

ابراهیمی تاکید کرد: هرجا ارزش های دینی کم رنگ شد بسیج باید حضور پیدا کند.

وی با اشاره به برنامه های محوری بسیج در این هفته گفت: همایش پیاده روی خانوادگی صبح امروز در راستای ارتقا سطح سلامت جامعه برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه در پایان اظهار کرد: مهم ترین برنامه هفته بسیج، همایش اقتدار بسیج روز پنج شنبه پنجم آذر است که با حضور چشم گیر و پرشور خود دشمنان را مایوس و دوستان را امیدوار خواهیم کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴