تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۱۴۴۳۲۴
رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری بمناسبت هفته تربیت بدنی ، کنفرانس خبری اي را در ساختمان اداره ورزش شهرستان برگزار کرد كه در ادامه خلاصه اي از صحبت هاي انجام شده رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساري در اين كنفرانس را ميخوانيد.
۰
plusresetminus
رئیس اداره ورزش مرکز استان: استادیوم متقي بالای ۵۰ سال قدمت دارد كه با همت شهردار بازسازي خواهد شد !
به گزارش بلاغ به نقل از مازند اسپرت، در ابتدای این کنفرانس حسین دلیری رییس اداره ورزش مرکز استان ضمن خوش آمد گویی به اصحاب رسانه، ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)را به جامعه ورزش تسلیت گفت و خلاصه ای از عملکرد اداره ورزش و جوانان این شهرستان را در 4 محور ورزشی، مالی، عمرانی، فرهنگی و جوانان به صورت آماری و پیشرفت مقایسه ای با سال قبل ارائه نمود.


بعنوان خادم ورزش ساری از همه اساتید خواستم به ما کمک کنند

از ابتدای خدمتگزاری حقیر بعنوان خادم ورزش ساری از همه اساتید دانشگاه و پیشکسوتان و صاحب نظران ورزش استان و شهرستان دعوت کردم تا با توجه به امکانات و زیر ساختهایی که در ساری وجود دارد برای تهیه سند راهبردی در قالب طرحهای ورزشی به ما کمک کنند و از تجربیات آنها در جهت موفقیت در امر ورزش شهرمان استفاده کنیم.


27 درصد این مدالهاي مازندران متعلق به مرکز استان میباشد

آمار ورزشکاران سازمان یافته شهرستان 16201 نفر که 33 درصد آن را بانوان و 10942 نفر را آقایان تشکیل می دهند. تحولات عظیمی در عرصه افتخار آفرینی شاهد بودیم طوری که ۹۲ مدال جهانی و آسیایی داشتیم و در آستانه سال جاری توانستیم با کمک هیات های ورزشی به ۲۹ مدال آسیایی و جهانی دست پیدا کنیم که آمار بی نظیر است .در مجموع 36 درصد سهم مدالها آسیایی و جهانی از آن مازندران بوده که 27 از درصد مجموع مدال های آسیایی و جهانی سهم مرکز استان بوده.
حسین دلیری افزود در ۹ رشته ورزشی صاحب مدال آسیایی و جهانی هستیم


در کاراته قهرمان بلا منازع کشور شدیم

تیم ووشو بانوان به نمایندگی از استان مازندران در مسابقات کشوری حضور پیدا کرد که با قدرت قهرمان شد در بخش آقایان در بخش ساندا قهرمان شدیم، در بخش تالو نایب قهرمان و در کاراته قهرمان بلا منازع کشور شدیم.در شنای نابینایان همراه با مربی ساروی مقام سوم کشور را کسب کردیم. در تنیس بانوان به مقام قهرمانی دست پیدا کردیم و به لیگ برتر کشور راه پیدا کردیم. در هفته تربیت بدنی کشتی ستارگان ساری در مسابقاتی که در اسلام آباد غرب برگزار شد نایب قهرمان شدیم.


اکثر هیاتهای ورزشی با ابلاغ سرپرستی اداره میشوند

17 هیات ورزشی شهرستان تغییر و تحول پیدا کرده اند و اکثریت این تغییر ها با حكم سرپرستی اداره می شوند تا عملکرد درخور مرکز استان خود را به نمایش بگذارند.


۸ رشته با همکاری مسئولین شهرستان دارای اسپانسر شدند

۲۳۶ باشگاه خصوصی ورزشی فعال داریم که ما در همایشی که اخیرا داشتیم سیاست‌های اداره ورزش ابلاغ شد در ۸ رشته با همکاری مسئولین شهرستان دارای اسپانسر شدند

رشد ۶۵درصدی حضور مربیان شایسته ساروی
در بعد حضور مربیان شایسته ساروی رشد خوبی داشتیم که رشد ۶۵درصدی نسبت به سال گذشته را در این زمینه داشتیم .بعد از بیست سال میزبان مسابقات والیبال آسیای میانه شدیم که خوشبختانه بعد از این بازیها با استقبال خانواده ها برای روی آوردن نوجوانان و جوانان به این رشته ورزشی روبرو شدیم.

۱۲ عنوان اولی و ۱۲ عنوان دومی و ۴ عنوان سومی گسب كرده ايم

در رشته های مختلف در لیگهای کشوری ۳۱ تیم داریم، ۶۲ تیم در لیگهای استانی داریم و عناوینی که تا حالا بدست آوردیم ۱۲ عنوان اولی و ۱۲ عنوان دومی و ۴ عنوان سومی میباشد.
در بخش بانوان خوشبختانه جهش خوبی داشتیم به طوریکه ۳۰ درصد از مدالها متعلق به بانوان محترم بود، امسال ۹ مدال آسیایی و جهانی داشتیم.
27 از درصد مجموع مدال های آسیایی و جهانی سهم مرکز استان بوده و به تفکیک در مدال جهانی 36 درصد و آسیایی 15 درصد می باشد.

باز سازی و تعمیرات اماکن ورزشی

در بحث باز سازی و تعمیرات اماکن ورزشی انقلابی داشتیم که از جمله آن بازسازی سالن جهان پهلوان سید رسول حسینی، سالن تختی، سالن ورزشی اجارستاق، ساخت و بازسازی ساختمان اداره ورزش شهرستان ساری می‌باشد. رتبه اماکن ورزشی در بین ۴۰۲ شهرستان کشور رتبه نوزدهم را داریم و شهر ساری در بین شهر های استان رتبه اول را داراست.
در هفته دولت افتتاح اماکن ورزشی زیادی داشتیم که از جمله آن ؛سرویس رختکن و بهداشتی زمین فوتبال روستای امره _استخر دلفین _محوطه سازی مجموعه داراب _سایت نجات غریق _سالن ورزشی آکند _سالن طبقاتی _سالن ورزشی سنگتراشان _سالن ورزشی قرتیکلا _سالن ورزشی ۶ هزار نفری ماهفروجک میباشد

در سرانه ورزشی هم رشد خوبی داشتیم

۳۶ درصد اعزام و میزبانی استانی و ۳۸ درصد کشوری داشتیم
۲۸ درصد شوراههای ورزشی در روستاها را فعال کردیم که بسیار حساس و ضروری میباشد
در بخش مدالهای جهانی و آسیایی بی نظیر بودیم و فراتر از حد انتظار ظاهر شدیم

داستان تكراري وضعيت استاديوم شهيد متقي شهرستان ساري !

رییس اداره ورزش شهرستان ساری در جواب  درباره وضعيت استادیوم پیر شهرستان ساری (متقی) عنوان کرد: این استادیوم بالای ۵۰ سال قدمت دارد در حالیکه برای مسابقات کشوری فضا مناسب نیست و نیازمند چندین میلیارد تومان هزینه داریم که با رایزنی با شهردار محترم ساری داشتیم در جهت بازسازی این استادیوم از طرح پیشنهادی ما استقبال کردند و امیدواریم در آینده شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

حسین دلیری راجع به افت فوتبال در شهرستان ساری اظهار داشت، به امید خدا و با توجه به تمهیداتی که در نظر گرفتیم شاهد پیشرفت این رشته محبوب و پرطرفدار ورزشی در آینده خواهیم بود و این نیازمند یکدلی و تلاش همه مسئولین و دست اندرکاران میباشد.

وی افزود:امیدواریم در بخش تخصیص اعتبارات ورزشی ساماندهی خوبی صورت بگیرد تا همه رشته های ورزشی بر حسب نیاز آن رشته تامین اعتبار شوند و طوری نباشد که در رشته‌ای خاص اعتبار زیادی تخصیص داده شود و رشته های مدال آور و خوب دیگه ما مظلوم واقع شوند.

حسین دلیری در پایان اظهار امیدواری کرد با کمک همه مسئولین و نهادها و دست اندرکاران ورزشی، پیشکسوتان محترم و اصحاب رسانه روز بروز شاهد موفقیت های چشمگیر در تمام رشته های ورزشی باشیم تا دین خود را به مردم ورزش دوست و فهیم شهرستان ساری ادا کنیم و وظیفه خود را بعنوان خادم ورزش ساری انجام داده باشم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴