واکنش امام جمعه بابل به برگزاری کنسرت در این شهر

دیگر برگزاری کنسرت موسیقی و رقاصی در این شهر را برنمی‌تابیم

تاریخ انتشارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۱۲۹۱۰۹
حجت الاسلام حسن روحانی با انتقاد از برگزاری کنسرت‌های متعدد و نادیده‌گرفتن موازین اخلاقی و دینی در این کنسرت‌ها، گفت: اگر بنا باشد کسانی سواستفاده کنند، سنت‌شکنی کنند و به قول خودشان قرق را بشکنند و حرام الهی را به حلال مبدل کنند، مردم قاطعانه چنان گوشمالی بار دومی به شما خواهند داد که برای همیشه فراموش‌تان نشود.
۰
plusresetminus
دیگر برگزاری کنسرت موسیقی و رقاصی در این شهر را برنمی‌تابیم
حجت‌الاسلام حسن روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، نادیده گرفتن احساسات دینی جامعه و هنجارشکنی به بهانه برگزاری کنسرت در مناسبت‌های مقدس را فرصت‌طلبی و سوءاستفاده از این مناسبت‌ها دانست و خواستار دقت و نظارت بیشتر دستگاه‌های فرهنگی بویژه استاندار بر این مسائل شد.

وی افزود: خواننده‌ای که 22 میلیون تومان به او داده شد تا به این شهر بیاید، جای سوال دارد، این پول‌های به نام خیریه را از کجا می آورید؟ به چه جهتی و با چه توجیهی به خواننده و رقاص و افراد دیگر می‌دهید و این چنین هزینه می کنید؟ مجری به او بگوید از اینکه شما اینجا کنسرت دادید که یک همچون قرقی را در این شهرستان شکستید، ما از شما تشکر می کنیم، من به همه این افراد، من به همه عناصر، من به همه دست اندرکاران، به اینان می گویم که کوچکتر از آن هستید که بخواهید همچون رسمی را، یک همچون سنت شریفی را در این شهرستان بشکنید.

امام جمعه بابل در پایان گفت: اگر بنا باشد کسانی سواستفاده کنند، سنت‌شکنی کنند و به قول خودشان قرق را بشکنند و حرام الهی را به حلال مبدل کنند و انجام بدهند، مردم قاطعانه چنان گوشمالی بار دومی به شما خواهند داد که برای همیشه فراموش‌تان نشود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴