تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۱۲۵۸۴
نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان صدا و سیما، زمینه‌های مختلف همفکری و همکاری بین نمایندگان استان با رسانه ملی را مورد بررسی قرار دادند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،در نشست نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان صدا و سیما زمینه‌های مختلف همفکری و همکاری بین نمایندگان استان با رسانه ملی مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه نمایندگان حوزه‌های مختلف با طرح دیدگاه‌های خود در مورد مسائل ملی و استانی و ماموریت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌ ملی در حل مشکلات مردم پیشنهادات ‌متنوعی را ارائه دادند.
پیگیری پروژه‌های عمرانی در استان مازندران، پوشش شبکه‌های رادیو ـ تلویزیونی، افزایش تولیدات هنری با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای فرهنگی ـ هنری  استان، توجه ویژه به جوانان و توسعه کمی و کیفی برنامه‌های برای مقابله با رسانه‌های بیگانه و مخرب از جمله محورهای مرح شده توسط نمایندگان بود.
در این نشست همچنین نمايندگان از اقدامات رسانه ملی در افزایش شبکه‌های تلویزیونی، نوآوری در ساختارهای مختلف تولیدی، گسترش و تعمیق برنامه‌های دینی و مذهبی و موقعیت‌های سازمان در مقاطع حساس ملی در صحنه سیاسی کشور و تاثیرگذاری شبکه‌های برون مرزی در سطح جهانی تقدیر کردند.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴