تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۴۸۵۲۳۳
فرماندار چالوس گفت: با توجه به آسیب‌شناسی صورت گرفته همه تلاش در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل بکار گرفته می‌شود.
۰
plusresetminus
رفع مشکلات واحدهای تولیدی نیمه‌تعطیل در چالوس
محمد شریفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری اعتقاد راسخی بر این دارند که با مردم بهتر می‌شود بر مردم حکومت کرد یعنی اگر مردم را در حوزه‌های مختلف حکومت دخیل کرد کارها بهتر پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در زمینه تولید نیز این اعتقاد را داشته‌اند که با مشارکت مردم کارها بهتر پیش می‌رود، افزود: در صورتی که مردم پای کار تولید قرار گیرند و در کنار آن حکومت و دولت نظارت و حمایت انجام دهد این موضوع به سر منزل خوبی خواهد رسید.

فرماندار چالوس با بیان اینکه در دوره‌های مختلف موضوع واگذاری به مردم خصوصاً در بخش تولیدی‌ها خیلی مطرح بود و می‌توان به بنگاه‌های زودبازده اشاره کرد که کار بسیار خوبی بود، اظهار کرد: آسیب‌شناسی که در این زمینه انجام شد نشان داد که اگر قرار است حمایتی صورت گیرد و یا تسهیلاتی در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد باید نظارت و کنترل حتما انجام شود در غیر این‌صورت ممکن است تسهیلات به سمت و سوی مناسبی پیش نرود.

شریفی به هدف‌گذاری در این زمینه در شهرستان چالوس اشاره کرد و یادآور شد: شهرک صنعتی مرزن‌آباد به عنوان بخش خصوصی است که در بخش تولیدی بخش تولید را انجام می‌دهد و طی این چهار ماه که به عنوان فرماندار بوده‌ام آسیب‌شناسی صورت گرفت، مشکلات خاصی دارند که امسال با جلسات مداومی که خواهیم داشت به سمت حل آن مشکلات خواهیم رفت تا واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل به رونق برسد.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر به دستور استاندار و وزیر کشور نیز یک کارشناس مردمی‌سازی به بدنه فرمانداری اضافه شد تا در رونق تولید گام‌های موثری برداشته شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷