مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری خبر داد:

آغاز طرح نظارت بر عرضه سوخت نوروزی در ساری

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴
کد مطلب : ۴۸۵۰۶۶
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از آغاز طرح نظارت بر عرضه سوخت نوروزی خبر داد و گفت: نظارت‌ کارشناسان و بازرسان تشدید می‌شود.
۰
plusresetminus
آغاز طرح نظارت بر عرضه سوخت نوروزی در ساری
سبحان رجب‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در کنار سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان آمادگی خود را برای شروع بازدیدهای نوروزی از امروز آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات نوروزی تا پایان تعطیلات ادامه دارد، تصریح کرد: همکاران ستاد و نواحی به صورت روزانه وضعیت جایگاه‌های عرضه سوخت را در بخش‌های تامین سوخت مورد نیاز، عرضه با کارت آزاد جایگاه و آماده بودن نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی را بررسی می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با تأکید بر آمادگی و نظارت کامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری برای توزیع سوخت نوروزی ۱۴۰۳، بر  نظارت‌های مستمر کارشناسان و بازرسان شرکت در سطح منطقه ساری تاکید کرد.

رجب‌پور از فعال‌شدن گشت‌های کنترل و نظارت کیفی و کمی در تعطیلات نوروز بر عرضه سوخت در جایگاه‌های عرضه خبر داد و افزود: تأسیسات و جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه ساری آمادگی کامل برای توزیع سوخت در ایام نوروز را دارند.

وی بیان کرد: همه کارکنان ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه ساری و نواحی نیز به صورت کشیک شبانه‌روزی بر نحوه توزیع سوخت در همه نقاط نظارت می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری خاطرنشان کرد: هدف‌مان عرضه سوخت مطلوب و به‌موقع به شهروندان برای خدمات بهتر در ایام پایانی سال و عید نوروز است.

رجب‌پور با اشاره به بازدیدهای موثر بازرسان منطقه ساری گفت: بازرسان این شرکت به صورت محسوس و غیرمحسوس از مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی بازدید کرده و از تخلفات احتمالی توزیع و فروش غیرمجاز مجاری عرضه سوخت جلوگیری می‌کنند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳