سرپرست جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد:

تامین کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و ایام نوروز

تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۸۴۸۲۳
سرپرست جهاد کشاورزی مازندران گفت: هیچ نگرانی بابت تامین، تخصیص و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم در ماه رمضان و ایام نوروز وجود ندارد.
۰
plusresetminus
تامین کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و ایام نوروز
بابک مومنی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» اظهار کرد: بر اساس جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در محل سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد، مقرر شد تا مراکز خرید برنج در هفته جاری، از طرف تعاون روستایی در شهرهای استان از نور تا بهشهر راه‌اندازی شود.

وی افزود: بر این اساس و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در این مراکز، برنج‌های شالیکاران استان خریداری خواهد شد.

سرپرست جهاد کشاورزی مازندران، خاطرنشان کرد: از دیگر مصوبات این جلسه آن بود که مقرر شد تا شرکت پشتیبانی امور دام استان موظف د تا روزانه ۸۰ تن گوشت مرغ منجمد را با توجه به ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان در تمامی شهرستان‌های استان، توزیع کند.

این مسئول ادامه داد: همچنین این شرکت موظف شد تا ۵۰۰ تن گوشت قرمز منجمد را نیز در شهرستان‌های مازندران توزیع کند و لذا مقرر گردید تا هر شهرستان، مباشرین خود را به شرکت پشتیبانی امور دام معرفی و پس از خرید، اقدام به توزیع در شهر متبوع خود کنند.

مومنی عنوان کرد: در خصوص تامین و توزیع گوشت گرم نیز مقرر گردید تا شهرستان‌ها، مباشرین فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز عمده مصرف را به شرکت جهاد سبز معرفی کنند تا نسبت به تامین، تخصیص و توزیع گوشت گرم قرمز نیز در استان، اقدامات لازم انجام گیرد.

وی اعلام کرد: هیچ کمبودی در تامین گوشت مرغ با توجه به جوجه‌ریزی که در ماه‌های گذشته صورت گرفته، وجود ندارد و جای هیچ نگرانی در خصوص تامین گوشت مرغ ماه‌ رمضان و ایام نوروز، نیست.

سرپرست جهاد کشاورزی مازندران، اذعان کرد: بر این اساس با توجه به مصوبات کارگروه  اقدام مشترک روزانه ۵۰۰ تن گوشت مرغ گرم توزیع خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: در موضوع تامین میوه و تره‌بار این ایام نیز مقرر شد تا ۲۵۰ تن سیب، ۲۵۰ تن پرتقال و ۱۰ تن خرما برای ماه مبارک رمضان و ایام نوروز تدارک شده است و در انبارها ذخیره‌سازی شده است.

مومنی اذعان کرد: توزیع این اقلام از ۲۰ اسفندماه در تمامی شهرستان‌های استان آغاز خواهد شد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳