مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد:

بازار پایانی سال زیر ذره‌بین دستگاه‌های نظارتی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۸۴۸۱۹
مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: گشت‌های مشترک در ایام پایانی سال با جدیت بازار استان را زیر ذره‌بین بازرسی قرار می‌دهند.
۰
plusresetminus
بازار پایانی سال زیر ذره‌بین دستگاه‌های نظارتی
نادعلی کهنسال در گفتگو اختصاصی با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، اظهار کرد: طبق تصمیمات هم ستاد تنظیم بازار استان و هم دستورالعمل وزارت صمت به حوزه‌های اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل صورت گرفته، هماهنگی‌های لازم برای تامین کالا و نظارت بر بازار ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.

وی افزود: نکته حایز اهمیت دیگر آن است که استان مازندران در این ایام یک استان مسافرخیز است و حداقل دو برابر ماه‌های عادی حجم تقاضا افزایش خواهد داشت.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، خاطرنشان کرد: در حوزه ماه مبارک رمضان با توجه به اینکه دستگاه‌های اجرایی که تامین‌کننده برخی از کالاهای مصرفی و اساسی مردم هستند، جلساتی را در حوزه تامین فی ما بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی و اتاق‌های اصناف با این دستگاه‌ها برگزار کردیم.

این مسئول ادامه داد: الویت تامین کالاهای ما در این ایام شامل نان، پوشاک، میوه و تره‌بار، آجیل، خشکبار، شیرینی، روغن، گوشت، مرغ و سایر کالاهای اساسی است.

کهنسال تاکید کرد: تلاش ما آن است با مشارکت بازاریان مازندران و در شرایط کنونی با رصد سامانه تجارت و انبارها، تامین کالا با شرایط مطلوب انجام گیرد و خوشبختانه در شرایط کنونی هیچ کمبودی در عرضه و تامین کالاهای اساسی در استان، نداریم.

وی عنوان کرد: در حوزه تنظیم بازار گوشت با دستور استاندار در جلسه تنظیم بازار، بنا است تا روزانه ۴۰۰ تن گوشت مرغ در بازارهای استان، توزیع شود که در ایام پیک سفرها نیز بر این میزان افزوده خواهد شد.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، اعلام کرد: یکی دیگر از الویت‌های ما در ایام پایانی سال جدای از تامین کالاهای اساسی و تشدید نظارت بر بازار، موضوع اماکن تفریحی، گردشگری و خدماتی اعم از ترمینال‌های مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز گردشگری هستند که نقطه هدف و انتظار ما رعایت نرخ مصوب است.

کهنسال بیان کرد: گشت‌های مشترکی با مشارکت اتاق‌های اصناف و دستگاه‌های متولی ترتیب داده شده است تا در ایام پایانی سال با جدیت بازار استان را زیر ذره‌بین نظارت و بازرسی قرار دهند تا منفعت آن را مردم ببرند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷