عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد نکا عنوان کرد:

هراس دشمن از حضور حداکثری مردم در انتخابات

تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
کد مطلب : ۴۸۴۸۰۶
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نکا با اشاره به هراس دشمن از حضور حدااکثری مردم در انتخابات گفت: مردم همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.
۰
plusresetminus
هراس دشمن از حضور حداکثری مردم در انتخابات
علی داد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، اظهار کرد: مردم همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده‌اند و در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات حمایت قطعی خود را از نظام اسلامی اعلام کرده‌اند.
 
وی افزود: در نظام حکمرانی اسلامی محوریت اساسی با ولایت و رهبری است، دیگر دستگاه‌ها اقماری هستند که در پرتوی راهنمایی‌های شمس‌الشموس ولی فقیه فعالیت می‌کنند.
 
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نکا، بیان کرد: مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی هر دو از جایگاه بالایی برخوردار هستند و حضور و مشارکت مردم در انتخابات بیش از پیش مهم است.
 
داد بیان کرد: حضور در انتخابات از خواسته‌ها و مطالبات رهبر انقلاب است و امسال نیز مردم به ندای رهبر انقلاب لبیک خواهند گفت و با حضور قدرتمند و پررنگ خود در پای صندوق‌های رای یک بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد.
 
وی افزود: آنچه که باعث خواهد شد تا مردم نسبت به حضور در انتخابات تمایل بیشتری داشته باشند، عمل به وعده‌هایی است که نمایندگان مجلس می‌دهند، نمایندگان به وعده‌های خود عمل کنند.
 
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نکا تصریح کرد: یک معیار مهم در انتخاب افراد این است که ببینید چه کسی هزینه بسیاری انجام می‌دهد؟ کسی که هزینه زیادی می‌کند باید به او شک کنید که چرا این همه هزینه می‌کند.
 
داد در پایان خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب سازوکار حضور در انتخابات را مشخص کرده‌اند، گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم تا در این دوره نیز با حضوری هوشمندانه و انتخاب افراد اصلح در این آزمون نیز سربلند بیرون بیاییم.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷