فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر:

ملت ایران در ۱۱ اسفند پاسخ قاطعی به جهانیان می‌دهند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
کد مطلب : ۴۸۴۸۰۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر گفت: ملت با بصیرت و همیشه در صحنه باحضور خود در صحنه بار دیگر در ۱۱ اسفند پاسخ قاطعانه به جهانیان خواهد داد‌.
۰
plusresetminus
ملت ایران در ۱۱ اسفند پاسخ قاطعی به جهانیان می‌دهند
محمدباقر قزلباش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، انتخابات لیله‌القدر انقلاب اسلامی است و مردم مومن انقلابی ما قطعا این شب را فراموش نخواهند کرد و از آن بهره خواهند برد.

وی افزود: انتخابات نشانه بارز دموکراسی در نظام جمهوری اسلامی است و ملت غیور همیشه در صحنه ایران عزیز بازهم باحضور خود در انتخابات و رای دادن، آینده کشور خود را خواهند ساخت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر بیان کرد: دشمن در این سال‌ها همیشه با یاس و ناامید کردن مردم ایران بدنبال حضور کم فروغ در صحنه‌های مهم انقلاب بوده اما این ملت با بصیرت و همیشه در صحنه باحضور خود در صحنه بار دیگر پاسخ قاطعانه به جهانیان خواهد داد‌.

این مسئول خاطرنشان کرد: مشکلات در جامعه وجود دارد و قطعا با همدلی میان مردم و مسئولان قابل حل است و ۱۱ اسفند مردم فهمیم و بابصیرت حوزه انتخابیه قائم‌شهر و ایران عزیز همچون ۲۲ بهمن حماسه‌ای بزرگ دیگر می‌آفرینند.

قزلباش با اشاره به اینکه چهار مقوله مهم امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در این انتخابات در اولویت مدیران است، تصریح کرد: امنیت و سلامت انتخابات به عهده مسئولان، رقابت نامزدهای انتخاباتی و هوادارانش و مشارکت با حضور مردم است تا بتوانند با انتخابی درست آینده کشور خود را بسازند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت قوی پشتوانه بسیار محکمی برای انقلاب و مشت آهنینی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر بیان کرد: امسال انتخابات ما با امنیت ملی ما ارتباط مستقیم دارد و لذا دشمن بدنبال آن هستند تا پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی را به حداقل برساند اما کور خوانده است.

قزلباش اظهار کرد: امروز دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا به سرمایه‌های اجتماعی این نظام که مردم هستند، آسیب بزند و کاری کند که مردم انتخابات پیش‌رو را تحریم کنند اما این بار هم مردم شکست دیگری را به دشمن تحمیل خواهند کرد.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷