تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۴۸۴۷۹۴
امام جمعه نکا گفت: ایران سالم‌ترین انتخابات را در ایران دارد و این نکته را مقام معظم رهبری هم بارها و بارها اعلام کردند.
۰
plusresetminus
ایران سالم‌ترین انتخابات را در دنیا دارد
حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی‌لائینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند مردم را دلسرد کند و از حضور در انتخابات منع کند همین موضوع نشان می‌دهد که انتخابات ما، نمایشی نیست. 
 
وی افزود: اگر انتخابات ما نمایشی بود، این همه مخالفت‌ها و تبلیغات مسموم از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای چیست.
 
امام جمعه شهرستان نکا، اذعان کرد: در دنیا، انتخابات زیادی برگزار می‌شود ولی سالم‌ترین انتخابات، در ایران برگزار می‌گردد و این نکته را مقام معظم رهبری هم بارها و بارها تکرار کردند.
 
این مسئول اشاره کرد: حسین فردوست که در دربار پهلوی فعال بوده، می‌گوید: در زمان شاه، انتخاب نمایندگان با ما بود، ما اسامی را مشخص می کردیم و به فرمانداران می‌دادیم و برگزاری انتخابات صرفا فرمایشی بود.
 
وی افزود: حضور مردم در انتخابات، علت مُبقیه و محدثه نظام است، حضرت امام بود و علت مبقیه، همین حضور مردم در صحنه‌ها است، حضور در انتخابات یعنی اینکه دوست داریم مستقل باشیم و نظام اسلامی تداوم پیدا کند.

محمدی لائینی تصریح کرد: امروز دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا به سرمایه‌های اجتماعی این نظام که مردم هستند، آسیب بزند و کاری کند که مردم انتخابات پیش‌رو را تحریم کنند اما این بار هم مردم شکست دیگری را به دشمن تحمیل خواهند کرد.

وی در ادامه اذعان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای نهضت تاکنون تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا با وارد کردن فشار‌های بی‌امان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی این نظام را از پا در بیاورند. 

امام جمعه شهرستان نکا، خاطرنشان کرد: هر زمان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستند عملیات خود را اجرایی کنند، حضور مردم در صحنه و پیروی از ولایت موجب شد تا دسیسه‌ها و نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شود.

وی تصریح کرد: ایران سالم‌ترین انتخابات را در ایران دارد و این نکته را مقام معظم رهبری هم بارها و بارها اعلام کردند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳