مدیرعامل توزیع برق مازندران خبر داد:

آماده‌باش ۲۱۱ اکیپ عملیاتی تأمین برق در روز انتخابات

تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۴۸۴۷۹۱
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از آمادگی کامل اکیپ‌های فنی عملیاتی شبکه توزیع برق در روز یازدهم اسفندماه تا پایان زمان شمارش آرا انتخابات خبر داد.
۰
plusresetminus
آماده‌باش ۲۱۱ اکیپ عملیاتی تأمین برق در روز انتخابات
سیدکاظم حسینی‌کارنامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ» با اشاره به تشکیل کارگروه انتخابات در ستاد و امور توزیع برق مازندران اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم در جهت تامین برق مطمئن و پایدار در مراکز رای‌گیری و شمارش آرا اندیشیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت تأمین برق مطمئن در روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، ۶۳۰ نفر نیروی عملیاتی اجرایی در ۱۸ امور و ۱۹بخش توزیع برق در شهرستان‌های استان از قبل از شروع انتخابات تا پایان آن در ۲۱۱ اکیپ عملیاتی در آماده باش کامل خواهند بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تشکیل  کارگروه تخصصی انتخابات از سوی ستاد این شرکت، شناسایی کلیه مراکز اخذ و شمارش آرا طبق هماهنگی قبلی با فرمانداری شهرستان‌ها و ستاد انتخابات صورت پذیرفته است .

رئیس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق مازندران بیان کرد: بررسی و به‌روزرسانی سناریو مانور و فیدرهای تأمین‌کننده برق مراکز مذکور در شرایط اضطرار، شناسایی و به‌کارگیری ژنراتورهای تأمین برق اضطراری موجود در امور و یا سایر دستگاه‌های اجرایی، جانمایی، راه‌اندازی، تأمین سوخت و تعیین متصدی چند روز قبل از برگزاری انتخابات، بررسی شرایط تأمین روشنایی سطح شهر به‌ویژه در مراکز اخذ و شمارش آرا، هماهنگی و همکاری بین نمایندگان ستادی و مدیران امور توزیع مستقر در سطح شهرستان‌ها ازجمله برنامه‌های این شرکت برای آمادگی مقابله با موارد اضطراری می باشد.

حسینی‌کارنامی تصریح کرد: برای کنترل بیشتر شبکه‌های توزیع برق، علاوه بر مدیران و معاونین و ناظرین امور، مدیران ستادی نیز به‌عنوان نمایندگان مدیرعامل در ستاد و امور توزیع برای نظارت بیشتر و بهتر در یازدهم اسفندماه حضور خواهند یافت.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷