تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
کد مطلب : ۴۸۴۷۷۳
فرماندار نکا گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو، خاری در چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.
۰
plusresetminus
مشارکت حداکثری در انتخابات خاری در چشم دشمنان است
مرتضی رمضانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» در خصوص نقش بسزای مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، اظهار کرد: ما در آستانه یک حماسه بزرگ سیاسی قرار داریم و ۱۱ اسفندماه روز برگزاری دو انتخابات حساس مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: هر کسی که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دوست دارد و هر کسی که عاشق وطن خود است و علاقمند به سرنوشت خود در کشور است، می‌بایست در انتخابات پیش رو شرکت کند.

فرماندار شهرستان نکا، خاطرنشان کرد: بنده به‌عنوان خادم مردم شهرستان نکا از تمامی آحاد مردم شریف و ولایتمدار نکا دعوت می‌کنم که در ۱۱ اسفندماه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

رمضانی بیان کرد: بی‌تردید مشارکت مردم در انتخابات پیش رو، خاری در چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود و تمام نقشه‌های آنان در ایجاد یاس و نا امیدی مردم را بر باد خواهد داد.

وی تاکید کرد: مشارکت مردم در انتخابات جدای از نقش‌آفرینی مردم در سرنوشت چهار سال آینده خود، دندان تیز معاندان این نظام را خواهد شکست و چشم طمع آنان را از این مرز و بوم کور و دست آنان را از توطئه، کوتاه خواهد کرد.

فرماندار نکا اعلام کرد: لذا با توجه به اهمیت مشارکت مردمی در انتخابات علاوه بر اینکه باید هر ایرانی در این انتخابات حضور یابد، می‌بایست نسبت به ترغیب آشنایان و اطرافیان خود نیز کوشا باشد.

رمضانی متذکر شد: قطعا حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، آب سردی بر تن دشمنان انقلاب و مایه دلگرمی دلسوزان به انقلاب خواهد بود و ملت ایران نشان داده‌اند که در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور، در وسط میدان حاضر خواهند شد و حماسه‌ای دیگر را با بصیرت‌شان خلق خواهند کرد.

وی یادآور شد: مردم در طی دوران قبل و بعد از انقلاب همواره در تمامی صحنه‌های این نظام، نقش محوری داشته‌اند و پشتوانه مستحکمی برای انقلاب بوده‌ و خواهند بود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳