سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران:

مردم در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه‌سازی می‌کنند

تاریخ انتشارسه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۸
کد مطلب : ۴۸۴۷۴۰
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران گفت: حضور در انتخابات و مشارکت در این امر مهم و سرنوشت‌ساز، وظیفه هر ایرانی بوده و حماسه‌سازی می‌کنند.
۰
plusresetminus
مردم در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه‌سازی می‌کنند
سیدعبدالله میرغیاثی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» در خصوص اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب یکی از نکات اشاره شده از سوی مقام معظم رهبری بحث مشارکت مردمی و مسابقه خدمت‌رسانی مسئولان است و لذا از همین اصل می‌توان دریافت که اگر بنا است مشارکت اتفاق بیفتد باید مسابقه‌ای بین مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم وجود داشته باشد.

وی افزود: باید در این مقوله از این نگاه دید که آیا خدمت‌رسانی از سوی مسئولان به نحو شایسته‌ای انجام شد یا نشد و طبیعی است که در خیلی از جاها خدمت‌رسانی انجام نشده و در بسیاری از  جاهایی هم که انجام شده اطلاع‌رسانی خوبی صورت نگرفته است و اینجا است که مقام معظم رهبری نسبت به موضوع اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین بارها تذکر داده‌اند تا مردم بدانند چه خدماتی انجام شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: در جهاد تبیین باید رسانه‌ها، مسئولان و دستگاه‌ها، خدمات را تبیین کنند که یکی از این بسترها، فضای مجازی است؛ آیا این کار به درستی در این بستر انجام شده است؟

این مسئول ادامه داد: اگر قرار است بحث مشارکت در انتخابات رقم بخورد بر دو اصل استوار است که یکی به مردم و دیگری به مسئولان باز می‌گردد؛ اینکه در چند ماه مانده به انتخابات دغدغه حضور مردم راداریم اگر خدمات شایسته‌ای از سوی مسئولان در قالب مسابقه خدمت‌رسانی صورت گیرد این دغدغه به حداقل خواهد رسید.

میرغیاثی بیان کرد: اگر خدمت‌رسانی به نحو شایسته‌ای انجام گیرد با افزایش رضایتمندی عمومی، مردم دلگرم می‌شوند و احساس می‌کنند فردی که به او اعتماد کردند می‌تواند خدمت‌رسانی را به نحو مطلوب انجام دهد و لذا میزا مشارکت بالا می‌رود.

وی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردها و اقدامات انجام شده از سوی اصحاب رسانه و دستگاه‌های خدمات‌رسان به مردم، عنوان کرد: لذا این سمت مشارکت که به مسئولان باز می‌گردد اگر ضعفی هست باید پوشانده شود و اگر خدمتی هم انجام می‌شود در بستر فضای مجازی به مردم اطلاع دهد و اقدامات را به مردم بگویند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: حضور در انتخابات و مشارکت در این امر مهم و سرنوشت‌ساز، وظیفه هر ایرانی میهن پرست و مردم غیور و ولایتمدار کشورمان است که همواره در تمامی صحنه‌های حساس انقلاب، حماسه‌ساز ظاهر شده‌اند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷