تاریخ انتشارشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۶
کد مطلب : ۴۸۴۳۰۱
امام جمعه چمستان با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال ناامید کردن مردم است، گفت: جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب رسالت همه مردم است.
۰
plusresetminus
جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب رسالت همگانی است
حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی اظهارکرد: دولت سیزدهم با مشکلات اقتصادی و معیشتی بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد بدهی از گذشته، تحریم‌ها، جنگ اقتصادی و... کشور را تحویل گرفت و توانست آن را از رکود اقتصادی و فشار سخت تحریم‌ها دور سازد اما کارهای زیادی بر جا مانده است.
 
وی‌گفت: جهش صادرات نفت خام، کاهش رشد نقدینگی، نهضت ملی مسکن، تأمین امنیت در مرزها و مبارزه با قاچاق، رشد اقتصادی بعد از ۱۰ سال در کشور، افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام پس از سال‌ها و .... از دستاوردهای دولت سیزدهم است.
 
امام جمعه چمستان افزود: با توجه به فشارهای تحریمی از سوی غرب به ویژه آمریکا و جنگ ترکیبی توسط دشمنان در کشور اما تلاش دولت در تمرکز برای کاهش مشکلات به ویژه در حوزه اقتصادی شکست تحریم‌ها و نیز گستره نفوذ و دامنه روابط کشورمان با کشورهای منطقه و نیز آسیایی قابل توجه بود.
 
موسوی بیان‌کرد: دولت به منظور افزایش تولید و اشتغال در کشور، موضوعات تأمین مالی تولید، توسعه صادرات، رفع موانع تولید و تولید دانش بنیان را دنبال کرد که سبب امیدآفرینی برای مردم کشور است.
 
وی با اشاره به دغدغه مردم و مشکلات معیشتی تأکیدکرد: در کشور باید برای وضعیت معیشتی و اقتصادی در کوتاه مدت نیز برنامه‌ریزی شود تا فشار اقتصادی به ویژه برای قشر کم‌درآمد کاهش یابد.
 
موسوی با اشاره به اینکه جهاد تبیین و روشنگری رسالت همگانی برای همه مردم است، اظهار کرد: جریان نفوذ یکی از موانع برای رفع مشکلات و ناامید کردن مردم است که بانوان جامعه و مادران در خانواده در این راستا می‌توانند نقش تأثیرگذاری را داشته باشند.
 
وی گفت: دشمن برای نابودی کشور، خانواده با محوریت مادر را نشانه گرفته تا با فروپاشی خانواده‌ها و تضعیف جایگاه مادر به اهداف شوم خود دست پیدا کند.
 
امام جمعه چمستان با اشاره به نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا کردند و در ادامه مسیر در راستای حفظ انقلاب اسلامی و رسیدن به قله باید همه اقشار با دشمن‌شناسی و شناخت اهداف دشمنان تلاش کنیم تا با روشنگری و جهاد تبیین نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم.
 
موسوی با اشاره به انتخاب اصلح در انتخابات، گفت: شرکت نکردن در انتخابات و تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان یکی از اهداف و عوامل نفوذ دشمن برای تضعیف کشور و ناامیدکردن مردم است اما مردم با هوشیاری اجازه نفوذ و دخالت دشمنان را به مسائل داخلی نخواهند داد و با شرکت پرشور در انتخابات این را به دشمنان ثابت می‌کنند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳