نماینده مردم‌ ساری و میاندورود در مجلس:

بسیج پرچم‌دار امیدآفرینی برای مردم در تمام صحنه‌هاست

تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
کد مطلب : ۴۸۲۱۸۴
نماینده مردم‌ ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج با رویکرد خدمت بی‌منت، محرومیت‌زدایی و توزیع عدالت بدنبال امیدآفرینی در جامعه است.
۰
plusresetminus
بسیج پرچم‌دار امیدآفرینی برای مردم در تمام صحنه‌هاست
منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ» به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج نقش‌برجسته و بی‌بدیلی در تمامی حوزه‌ها دارد و هرچه از عمر بسیج می‌گذرد و جلوتر می‌رویم نقش بین‌المللی بسیج نیز بیشتر نمودار می‌شود که هم دشمنان نسبت به این روند بسیج هراس دارند و هم دوستان بر نقش تعیین‌کننده بسیج در عرصه‌های گوناگون درون و برون‌مرزی، صحه می‌گذارند.

وی افزود: آن چیزی که مهم است آن است که این همه موضع دشمنان به بسیج نشان از جایگاه ویژه و خدمات ارزنده بسیج در کشور دارد که چنین نگاهی در برابر بسیج وجود دارد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: ابتکار حضرت امام راحل در آن شرایط خاص سال ۱۳۵۹ و پس از جریان فتنه لانه جاسوسی و ماجرای ۱۳ آبان موجب شد تا بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایه‌گذاری شود که محل خدمات ارزنده‌ای از آن زمان تاکنون بوده است.

عضو کمیسیون کشاورزی منابع طبیعی و آب مجلس، ادامه داد: امام راحل با آن نگاه دقیق و بینش عمیقش یک بسیج عمومی را در کشور برای تثبیت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرد که از همان ابتدا نیز مشخص بود که هدف از تشکیل بسیج، تثبیت انقلاب اسلامی در عرصه جهانی است و از آن تاریخ به بعد به‌ویژه پس از دفاع مقدس، ریشه‌های بسیج در کشور گسترانیده و بسیار مستحکم شد.

زارعی بیان کرد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس توانست کشور را با آن انگیزه‌های دینی و الهی و نقش‌آفرینی مردم همیشه در صحنه، اداره کند و هیچ‌کس نقش بسیج را در آن دوران فراموش نخواهد کرد.

وی عنوان کرد: همان رشادت‌های بسیج مردمی از نوجوان ۱۳ ساله تا پیرمرد ۸۰ ساله در دوران دفاع مقدس بود که امام راحل فرموده بود که رهبر ما آن نوجوان ۱۳ ساله‌ای است که نارنجک به کمر خود بست و زیر تانک رفته است و رفته‌رفته بسیج دیگر تبدیل به یک شجره طیبه‌ای شد که در سراسر کشور گسترش پیدا کرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز نیز در هر کجایی که تفکر بسیجی که همانا از خود گذشتن، ترجیح منافع مردم به منفعت شخصی، ولایت‌مداری و پاسداشت ارزش‌های انقلابی است، حاکم است در هر کجا که انقلاب و نظام با چالش مواجه شده است پیروز میدان است.

عضو کمیسیون کشاورزی منابع طبیعی و آب مجلس، گفت: بسیج همواره در وسط میدان بوده از توطئه‌ها و اغتشاشات گرفته تا سازندگی و بالندگی و پیشرفت و هر کجا که نیاز به حضور این تشکل مردمی بوده، بسیج میدان‌دار صحنه‌ها بوده است.

زارعی ادامه داد: بسیج در ایام کرونا، خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار، در حوزه‌های عمرانی مناطق روستایی، گروه‌های جهادی و خدمت بی‌منت به مردم همیشه در صحنه بوده است و هر کجا تفکر و جریان بسیجی حاکم بوده است در آن حوزه ما همواره موفق عمل کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: بسیجی هرگز به دنبال رانت، منفعت شخصی و امیال دنیوی نیست و همواره داوطلبانه کار می‌کند و مخالف سرسخت بی‌عدالتی است و نگاهش همواره به سمت عدالت و خدمت صادقانه است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، گفت: بسیج همواره با رویکرد خدمت بی‌منت، محرومیت‌زدایی و توزیع و گسترش عدالت بدنبال امیدآفرینی در جامعه بوده است.

عضو کمیسیون کشاورزی منابع طبیعی و آب مجلس، اذعان کرد: تفکر بسیجی امروز محدود به مرزهای کشور نمی‌شود و این تفکر به بیرون از مرزهای کشور در جریان مقاومت حزب‌الله، فاطمیون افغانستان، جریان‌های انقلابی خاورمیانه صادر و پرچم‌دار می‌کند.

زارعی مطرح کرد: اگر ما از تفکر بسیجی فاصله و یا دوری برگزینیم قطعاً در دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی به مشکل خواهیم خورد و حتی شاید از دستیابی به آنان نیز باز بمانیم.

وی متذکر شد: تفکر بسیجی قطعاً همراه با برنامه و تخصص است و لذا بهترین متخصصانی موفق هستند که نسبت به انقلاب اسلامی تعهد دارند و لذا این تعهد همانا بسیجی بودن است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳