فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

آزادسازی ۳۷ میلیاردی اراضی کشاورزی در ساری

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۸۱۸۵۸
فرمانده انتظامی مازندران از تغییر دو کاربری ۷۴۰ مترمربعی و هزار و ۱۰۰ مترمربعی از زمین‌های زراعی در شهرستان ساری به ارزش ۳۷ میلیارد ریال خبر داد.
۰
plusresetminus
آزادسازی ۳۷ میلیاردی اراضی کشاورزی در ساری
به گزارش بلاغ، سردار حسن مفخمی‌شهرستانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی تغییر کاربری غیرقانونی و تصرف ۷۴۰ متر از اراضی کشاورزی و زراعی در یکی از مناطق شهرستان ساری، موضوع در دستور کار رابطان این پلیس و مأموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.
 
 فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی، با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی آن شهرستان، تمام دیوار کشی‌ها و بناهای ایجاد شده در زمین مذکور تخریب شد و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت .
 
 وی خاطرنشان کرد: مالک زمین‌های مذکور که پس از تفکیک غیرقانونی این زمین‌ها اقدام به دیوارکشی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در آن کرده بود نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 
 مفخمی‌شهرستانی ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدی پلیس با جرایم اقتصادی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین‌خواری، تصرف اراضی ملی و یا کشاورزی موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
 وی در بخش دیگری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان گلوگاه، دستگیری متهم به سرقت در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و انتظامی قرار گرفت.
 وی افزود: با بررسی تخصصی و تحقیقات میدانی و انجام کار اطلاعاتی هدفمند و تلاش شبانه‌روزی، کارآگاهان پلیس آگاهی، ظرف ۴۸ ساعت موفق شدند متهم به سرقت موتورسیکلت را در استان همجوار شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کنند.
 
 فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه بیشتر سرقت‌های رخ‌داده در حیاط اداراتی بوده که موتورسیکلت شهروندان بدون هیچ تجهیزات امنیتی رها شده بود، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌ها تخصصی به‌عمل‌آمده به ۲۳ فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان گلوگاه اعتراف کرد.
 
 مفخمی‌شهرستانی با اشاره به اینکه دراین‌خصوص پرونده تشکیل و متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، از شهروندان خواست هنگام انجام امور روزانه خود، موتورسیکلت را در پارکینگ‌های عمومی که نگهبان دارد و یا مقابل دید خود، پارک کنند.
 
 وی از تغییر کاربری هزار و ۱۰۰ مترمربع از زمین‌های زراعی در یکی از مناطق شهرستان ساری به ارزش بیش از ۱۹ میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: در پی تغییر کاربری غیرقانونی و تصرف ۱۱۰۰ متر از اراضی کشاورزی و زراعی در یکی از مناطق شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
 
 فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان ساری، تمام دیوار کشی‌ها و بناهای ایجاد شده در زمین مذکور تخریب و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.
 
 وی افزود: مالک زمین‌های مذکور که پس از تفکیک غیرقانونی این زمین‌ها اقدام به دیوارکشی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در آن کرده بود نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 
مفخمی‌شهرستانی ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدی پلیس با جرایم اقتصادی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین‌خواری، تصرف اراضی ملی و یا کشاورزی موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳