تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۴۷۱۹۷۳
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: جریان نفاق در جریان بصیر ایرانی جایی نخواهد داشت و مردم با بصیرت و ولایتمداری، هرگونه نفاق را در نطفه، خاموش خواهند کرد.
۰
plusresetminus
مردم با بصیرت و ولایتمداری، هرگونه نفاق را در نطفه خاموش می‌کنند
آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با موضوع روایت جنایت منافقین به مناسبت سالروز جنایات منافقین در ۲۸ خرداد ۶۷، اظهار کرد: دین مبین اسلام از همان روز اولی که در مدینه به قدرت رسید، جامعه مسلمین و رهبر الهی آنان رسول گرامی اسلام، گرفتار یک جریان نفاق شدند.

وی افزود:جریان نفاق در مکه وجود نداشت، به این خاطر که پیغمبر در مکه صاحب قدرت نبود؛ عده‌ای به پیامبر ایمان می‌آوردند و آزار و شکنجه مشرکان مکه را تحمل می‌کردند، صبر و استقامت داشتند و البته عده دیگری نیز وجود داشتند که دشمنی‌شان علنی بود.

عضو خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: ولی در مدینه با استقبال گرم مردم از رسول خدا و در پی تشکیل حکومت اسلامی، اینجا بود که جریان سومی پدید آمد و ان قدر خطرناک بود که خدای متعال، آیات فراوانی در سوره‌های مختلف قرآن به ویژه سوره کامل منافقین را نازل کرد.

آیت‌الله معلمی ادامه داد: از آن زمان تاکنون و برای آینده نیز در درون جامعه اهل ایمان، اهل نفاق پیدا می‌شود.

وی عنوان کرد: اکنون نیز در روز گار خودمان و در تاریخ معاصر، دیدیم افراد فراوانی که دم از مردم و اسلام می‌زدند اما عملا در خدمت استکبار بودند و اهداف قدرت‌های استکباری را در درون جامعه دینی تعقیب می‌کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، افزود: این دسته شرایطی را پیش آورده بودند که خواستند مسلحانه از مرکز تهران به سمت جماران و به ظاهر با هدف دیدار با امام راحل حرکت کنند که امام راحل به آنان پیغام فرستاد که شما اسلحه را زمین بگذارید، من خودم به دیدار شما می‌آیم و اینگونه امام راحل آنان را خلع سلاح و اهداف‌شان را برای مردم، نمایان کرد.

آیت‌الله معلمی، بیان کرد: آن همه دم از خلق زدند و سپس به سرعت در آغوش عوامل استکبار در منطقه نظیر صدام ملعون قرار گرفتند، صدامی که با سوءاستفاده از فرصت انقلاب اسلامی و تثبیت نشدن دستگاه‌های اجرایی آن زمان در کشور به ویژه آسیب دیدگی ارتش در پی گریختن سران مزدور ارتش، به کشور حمله کرده بود.

وی اضافه کرد: منافقان با خیال خام و باطل‌شان، تصور کردند با حرکت نظامی به سرعت انقلاب را ساقط می‌کنند و در پی این تصور، حرکت کردند و اهداف دشمن را در داخل دنبال کردند اما با مقاومت ملت روبرو شدند و چقدر انسان‌های عادی و بدون سلاح را ترور و به شهادت رساندند؛ اما در نهایت، اراده عمومی مردم آنان را از جامعه راند.

عضو خبرگان رهبری، تشریح کرد: وقتی منافقان از کشور خارج شدند سر از آغوش صدام و صدامیان درآوردند و با برخورداری از قدرت‌هایی همچون امریکا، انگلیس و اسرائیل، در حاشیه نوار مرزی کشور مستقر شدند و منتظر فرصت برای آسیب زدن به کشور بودند که از جمله آن پس از پذیرفتن قطعنامه از سوی جمهوری اسلامی که اوضاع داشت به سمت آرامش پیش می‌رفت بود که تصور کردند شرایط برای هجمه آنان مناسب است.

آیت‌الله معلمی، مطرح کرد: منافقان با اشاره به اینکه صدام حرکتی را که فروغ جاویدان نام گذاشته بودند آغاز کردند اما به فضل الهی نیروهای مومن در داخل کشور به امر خدای متعال عملیاتی مرصادی را رقم زدند و  همه عوامل استکبار را به سزای عمل‌شان رساندند.

وی افزود: منافقان از مرز وارد کشور شده بودند و با آسیب زدن به کشور و مردم در حال پیشروی بودند که نابود گشتند.

عضو خبرگان رهبری، متذکر شد: خدای متعال در قرآن کریم می‌فرماید: « اگر نیروها واقعا با اخلاص در راه خدا قدم بردارند خدای متعال امداد غیبی را شامل حالشان خواهد کرد» که به حمدالله این اتفاق افتاده و در شرایط فراوانی عنایت الهی و دست غیبی را بالای سر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مشاهده کردیم که آزادسازی خرمشهر یکی از این نمونه‌ها است و لذا امام راحل فرمود که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

آیت‌آلله معلمی اشاره کرد: قطعا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از عنایات الهی در مقابله با دشمن برخوردار بودند و در آینده نیز این چنین خواهد بود.

وی تاکید کرد: جریان نفاق در جریان بصیر ایرانی جایی نخواهد داشت و مردم با بصیرت و ولایتمداری، هرگونه نفاق را در نطفه، خاموش خواهند کرد.

گفتنی است در سال ۱۳۶۷ رجوی با تحریک صدام و به‌ منظور تأثیرگذاری بر روند جنگ، با فراخوان هواداران فراری خود از کشورهای مختلف و با پیوستن تعداد زیادی از زندانیان فراری که طی سال‌های قبل مورد رأفت نظام اسلامی قرار گرفته و آزاد شده بودند، دست به اجرای سه عملیات نظامی نسبتاً گسترده با نام‌های آفتاب (۸ فروردین ۶۷، فکه)، چلچراغ (۲۸ خرداد ۱۳۶۷، مهران) و فروغ جاویدان (۳ مرداد ۱۳۶۷، کرمانشاه) زد و در خلال این حملات تعدادی زیادی از مردم و نیروهای نظامی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
262
حاج آقا مردم ایران مردمی با بصیرت هستند پای انقلاب ایستادند در تمامی جبهه ها حضوری فعال داشتند با وجود تورم کمرشکن همچنان با صبر و برد باری حرکات دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی میکنند ولی مسئولین محترم وای!!!!
چرا با مسئولین خاطی برخورد نمی شود چرا رییس سازمان اوقاف کشور و ...هر دفعه موضوعی درد ناک به گوش مردم میرسد
حاج آقا شما بعنوان نماینده خبرگان رهبری پیشنهاد بدید با خاطیان برخورد جدی شود تا مردم بیشتر به ولایت دلگرم باشند.
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷