تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۴۷۱۲۷۹
امام جمعه موقت ساری گفت: هم مردم و مسئولین نظام و هم رهبری هوشمند انقلاب از خط امام(ره) به خوبی محافظت کرده‌اند که باید این حفاظت با اقتدار بیشتر ادامه یابد.
۰
plusresetminus
راه امام و رهبری با عزت و اقتدار تدوام دارد
حجت الاسلام محمدرضا نصوری در گفتگو با بلاغ، با اشاره به سخنرانی امروز مقام معظم رهبری در مرقد امام(ره) با اشاره به گذشت یک ربع از امامت رهبرفرزانه انقلاب ، اظهار داشت: ایشان با مدیریت هوشمندانه و با اقتدار کامل همچون امام راحل راه انقلاب را ادامه دادند.

وی تفسیر خط امام را تنها از سوی رهبری دانست و گفت: تنها ایشان هستند که می توانند به خوبی راه امام را تبیین و از آن حفظ و حراست کنند.

نصوری تصریح کرد: ممکن است عده ای بخواهند قرائت های مختلفی خط امام داشته باشند و شاید بخواهند مسیر را تغییر دهند.

استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: هم مردم و مسئولین نظام و هم رهبری هوشمند انقلاب از خط امام(ره) به خوبی محافظت کرده اند که باید این حفاظت با اقتدار بیشتر ادامه یابد.

وی گفت: اکنون در برابر انقلاب، امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، شهدا و خانواده معظم شهدا مسوولیت بزرگی داریم و باید این میراث گرانقدر و ارزشمند را حفظ و در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

امام جمعه موقت ساری ادامه داد:جوانان امروز برای آینده کشور نیاز دارند که امام راحل (ره) را بشناسند تا از شیوه، روش، رهنمود‌ها و درس‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی برای اداره کشور بهره‌مند شوند.

نصوری افزود: امام خمینی (ره) به پشتوانه مردمی بصیر و آگاه توانست انقلاب اسلامی را به ثمر برساند و امروز نیز با داشتن رهبری فرزانه و مردمی همراه، با وجود توطئه‌های مختلف دشمن، نقشه‌ها نقش برآب می‌شود.

وی گفت: همه موظف هستنیم موضوع اقتصاد و معیشت را که اولویت مدنظر رهبری است به خوبی عملیاتی کنیم.

امام جمعه موقت ساری خاطرنشان کرد: عشق و علاقه به امام راحل چنان در دل مردم قدرشناس ایران اسلامی جای گرفته که هر ساله از راه دور و نزدیک در این ایام خود را به حرم مطهر ایشان می‌رسانند تا به ساحت حضرتش عرض ارادتی داشته باشند.

به گزارش بلاغ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز ، امام بزرگوار را پرچم برافراشته رسالت‌های الهی در عصر جاهلیت‌های مسلح قرن‌های اخیر خواندند و با اشاره به نیاز همه مسئولان و مردم به خصوص جوانان به شناخت ابعاد این شخصیت عظیم، افزودند: امام نه فقط سرآمد روزگار ما بلکه از سرآمدان تاریخ ایران است که هیچکس و هیچ جریانی قادر به حذف او از حافظه تاریخ و یا تحریفِ «موثر، طولانی و ماندگار» او نخواهد بود؛ چرا که خورشید را نمی‌توان پشت ابر پنهان کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴