تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
کد مطلب : ۴۷۱۲۷۵
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: شناخت وظیفه و عمل به آن یکی دیگر از درس‌های بزرگ امام راحل به همه است.
۰
plusresetminus
امام راحل با چراغ هدایت مردم را به‌سوی نور رهنمون کرد/ حمایت از رهبری تنها راه پیشرفت از بحران
آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر در گفتگو با بلاغ با اشاره به با اشاره به سخنرانی امروز مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: استقامت در مسیر ایمان یکی از بزرگ‌ترین درس‌های ایشان به همه ما است که با تحمل ۱۴ سال رنج زندان، تبعید و انزوا زمینه‌ساز انقلاب و عزتمندی ماندگار ایران اسلامی شدند.

وی بیان کرد: شناخت وظیفه و عمل به آن یکی دیگر از درس‌های بزرگ امام راحل به همه است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شخصیت الهی حضرت امام (ره) در قبل از انقلاب و در دوران تبعید در ترکیه گفت: رژیم پهلوی تمام تلاشش این بود که با تبعید امام به دورترین شهر فراموش شده ترکیه، امام را منزوی و محدود کند تا امام. برعلیه شاه و برنامه‌های استکباری سخن نگوید.

معلمی افزود: امام نه تنها منزوی و محدود نشد بلکه ارتباطاتش بیشتر شد و هرگز از تبلیغ و روشنگری دست نکشید و همواره با توکل بر خداوند، به ترویج فرهنگ الهی پرداخت و انقلاب اسلامی را در دوران تبعید طراحی و اجرایی کرد.

وی تصریح کرد: حتی عوامل رژیم از هجرت امام از عراق به کویت ممانعت کردند و نهایتا امام تصمیم به فرانسه گرفت

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام مسیر حرکت انقلاب را هدایت کرد هر چندکه در ابتدای انقلاب همه گروه‌ها آمدند و سهم خواهی هم داشتند، ولی کم کم بعضی کنار رفتند و بعضی کنار زده شدند و انقلاب به گونه‌ای مدیریت شدکه آنچه مراد امام بود.

معلمی افزود: مردم ولایتمدار با رای خود انقلاب را به کرسی عمل رساندند و کسانی در کنار امام بودند که کار شکنی می‌کردند، اما امام استوار بود و با چراغ هدایت، مردم را بسوی نور رهنمون می‌کرد.

امام جمعه قائم شهر یاداور شد: اخلاص بالای امام راحل و خلف صالح امام با همان اخلاص دارد جامعه را هدایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بعد از امام راحل حضرت آیت الله خامنه ای با همان سیره و رویه امام این انقلاب را حفظ و حراست نمود، این کار، کار آسانی نبود، گفت: هر روز دشمن با فتنه انگیزی و طرح نقشه‌های جدید و دسیسه‌های گوناگون سعی در ضرب زدن به انقلاب را داشته اما مدیریت و رهبری ایشان تمام این فتنه‌ها را خنثی کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴