تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۴۷۱۲۶۰
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه دشمنان امروز از مکتب راهگشای امام خمینی(ره) هراس دارند و برای مقابله با آن شیطنت و توطئه می‌کنند، گفت: امام بزرگوار با اندیشه و حکمت الهی در دنیایی که در تسلط استکبار بود انقلاب اسلامی را به عنوان یک پدیده به پیروزی رساند و به اسلام اعتلا و به ایران و ایرانی عزت بخشید.
۰
plusresetminus
هراس دشمنان از مکتب راهگشای امام خمینی(ره)/ مکتب امام راحل تجلی اسلام ناب محمدی بود
به گزارش بلاغ، عسکر مجیدی در گفتگو با خبرنگار ما با گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده بی‌نظیر در دوران معاصر توانسته معادلات اندیشمندان و سیاسیون معاصر را برهم بزند، گفت:انقلاب برگرفته از اندیشه ناب حضرت امام بود.

وی با بیان اینکه امروز نام انقلاب اسلامی در همه جای جهان با نام امام خمینی (ره) شناخته شده است، افزود: امام بزرگوار با اندیشه و حکمت الهی در دنیایی که در تسلط استکبار بود انقلاب اسلامی را به عنوان یک پدیده به پیروزی رساند و به اسلام اعتلا و به ایران و ایرانی عزت بخشید.

مجیدی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، مقاومت و استکبارستیزی را در جهان مطرح کرد و به مقاومت یک مفهوم دیگری بخشید.

این کارشناس مسائل سیاسی با اعلام اینکه امروز همه در برابر مکتب امام خمینی(ره) مسئول هستیم و رسالت سنگینی برعهده داریم، گفت: مکتب امام خمینی (ره) ترسیم کننده مسیر حرکت رهبران و مجاهدان انقلابی، اسلامی است.

مجیدی برگزاری نشست‌ها و همایش‌های تبیینی با موضوع آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل را از راه های ترویجی برشمرد و افزود: مکتب امام خمینی(ره) مکتب عزت آفرینی، فداکاری، ایثارگری و شهادت طلبی و نجات دهنده بشریت است.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: بی تردید با ادامه راه امام راحل و پیروی از رهبری‌های رهبر معظم انقلاب به چشم انداز نهایی که امام برای انقلاب ترسیم کرده بود خواهیم رسید. 

وی با اشاره به اینکه مکتب امام خمینی (ره) تجلی اسلام ناب محمدی (ص) بود و شخصیت ایشان نیز مصداق یک انسان کامل برای بشریت بود ادامه داد: امام خمینی (ره) مختص طیف خاصی نیست بلکه برای همه قشرها بعنوان یک الگو مطرح است.

مجیدی دشمن شناسی، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را از ویژگی‌های شخصیت اجتماعی امام راحل عنوان کرد و گفت: امام خمینی (ره) همواره مدافع محرومان و مستضعفان بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴