تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
کد مطلب : ۴۷۰۵۵۷
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: دستگاه قضا مطابق مُر قانون با عاملان حادثه تروریستی خانه اصفهان برخورد کند.
۰
plusresetminus
دستگاه قضا با قاطعیت با عاملان حادثه تروریستی خانه اصفهان برخورد کند
علی بابایی‌کارنامی رئیس مجمع نمایندگان مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ درباره مطالبه عمومی گسترده برای مجازات عاملان سه تن از شهدای امنیت  اصفهان در ملأعام و نیز تلاش رسانه‌های ضدانقلاب در تطهیر اشرار برای تعدیل در اجرای احکام، اظهار کرد: در بازه‌های زمانی مختلف طی سالیان گذشته، شاهد اغتششات متعددی در سال‌های ۷۸، ۸۸ و حتی یکی- دو سال اخیر بودیم که مردم ما به عنوان طرفداران اصلی انقلاب اسلامی شاهد بودند که دشمن دسیسه‌های خود را به بهانه‌های مختلف در کشور پیاده‌سازی کرد.

وی افزود: در اغتشاشات سال گذشته نیز این روند قابل مرور است که هرچند، در همان روزهای نخستین، مرز میان اعتراض و اغتشاش مشخص شده بود؛ طبیعی است که مردم می‌توانند اعتراضات خود را در جایگاه قانونی پیگیری کنند اما این اعتراضات یا مدیریت دشمن از مرز اعتراض تجاوز کرد و به سمت اغتشاشات پیش رفت.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران، خاطرنشان کرد: در این میان ما نیز هزینه‌هایی دادیم که هزینه‌های ما بسیاری از نیروهای ارزشی، مدافعان نظام، مدافعان انقلاب، مدافعان مردم و خدشه‌دار شدن حریم مردم به دست افرادی که مزدور دشمن بودند را شاهد بودیم که متاسفانه منجر به شهادت تعدادی از نیروهای انقلاب شد؛ مضاف بر اینکه در همین راستا هزینه‌های جانی و مالی هنگفتی نیز به کشور وارد آمد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبیعی است که دشمن به فراخور زمان از این اتفاقات، سوءاستفاده‌های فراوانی برای لطمه به نظام و انقلاب می‌کند و لذا در این مسیر اگر برخورد قانونی از سوی دستگاه قضا صورت می‌گیرد، در تلاش برای شکستن مرز قانون هستند.

بابایی کارنامی عنوان کرد: اگر هر کجا مرقانون عمل شود و البته که باید بیطرفانه نیز باشد، همه از آن حمایت می‌کنند که البته در این مسیر، کارشکنی‌ها توسط دشمن صورت می‌گیرد که ما باید از آن مراقبت کنیم تا بتوانیم به یک نتیجه اکملی به نفع دفاع از انقلاب، نظام و آرمان‌های مردم، دست یابیم.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تغییر جایگاه ظالم و مظلوم و نیز شهید و جلاد، بیان کرد: طبیعی است که یکی از توطئه‌های دشمن همین است و بدنبال مظلوم‌نمایی برخی از حوادث و یا خلق برخی از صحنه‌ها در راستای جریان سازی است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران، تصریح کرد: اغتشاشات اخیر چند لایه و به عقیده کارشناسان یک جنگ شناختی و ترکیبی بوده است و همین خاطر تا بخواهد این جریان به طور کامل رصد شود و واقعیت‌ها برای مردم تبیین شود، مسیر پیش رو یک مسیر سختی است که به همین خاطر، می‌بینیم که جای شهید و جلاد عوض می‌شود و لذا باید منازعات بین مردم و نیز منازعات دشمن به طور کامل مشخص شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن کارش دشمنی است و در مسیر مبارزه با نظام جمهوری اسلامی بدنبال توطئه است و مردم نیز در این مسیر، همانند ۹ دی پاسخ دندان شکنی به این توطئه‌ها می‌دهند که ضروری است که باید این مرز از یکدیگر تفکیک شود.

بابایی کارنامی تاکید کرد: ما از همه مسئولان ذیربط به ویژه دستگاه قضایی و امنیتی انتظار داریم که قانون را در کشور اجرا کنند؛ چرا که اگر ملاک و معیار ما قانون باشد هیچکس نمی‌تواند معترض اجرای قانون شود و ما خارج از قانون انتظاری نداریم.

وی افزود: وقتی سخن از قانون می‌کنیم بدان معنا است که اگر در جایی فردی، جان یکی از هموطنان ما را می‌گیرد و او را به شهادت می‌رساند باید مطابق قانون عمل شود و مطالبه مردم برای اجرای قانون با عاملان حادثه تروریستی خانه اصفهان یک مطالبه به حقی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷