تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۴۵۲۷۱۲
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده، تا سه هفته دیگر هر دو ایستگاه CNG درون شهری ساری پس از سه سال تعطیلی مجددا افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
۰
plusresetminus
راه‌اندازی ایستگاه‌های CNG درون‌شهری ساری پس از 3 سال تعطیلی/بیمه؛ در صدر مطالبه رانندگان تاکسی
پیام ایمانی کولائی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت تعطیلی نزدیک به سه ساله ایستگاه‌های CNG درون شهری در مرکز مازندران، اظهار کرد: خرابی کمپرسور و تعمیرات موتور ایستگاه CNG شماره سه جاده فرح آباد ساری در مراحل پایانی است و تا نهایتا اواخر هفته آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: این ایستگاه با ظرفیت 6 نازل پس از سه سال مجددا با برگزاری مجدد مراسم افتتاحیه راه اندازی می‌شود و جدا از خدمات به ناوگان حمل و نقل درون شهری، ساکنان 40 روستای جاده فرح آباد نیز از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری، خاطرنشان کرد: ایستگاه دوم CNG درون شهری ساری مربوط به ایستگاه شماره یک و دو 16 نازلی جنب ترمینال دولت است که قطعات معیوب آن خریداری شده است و امیدواریم تا نهایتا سه هفته دیگر به بهره برداری برسد.

این مسئول ادامه داد: راه اندازی این دو ایستگاه CNG که از عمده‌ترین مطالبات رانندگان تاکسی مرکز استان بوده در صدر برنامه کاری سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری ساری قرار گرفت و به لطف خدا پس از چند سال تعطیلی بزودی به بهره برداری می‌رسد.

ایمانی کولائی بیان کرد: در مرکز استان بیش از 3 هزار تاکسی، 157 ون، 26 اتوبوس، 38 مینی بوس در حال فعالیت هستند که عمده‌ترین مشکل و مطالبه آنان عدم تحت پوشش قرار داشتن بیمه تامین اجتماعی است که از سال 94 به بعد قطع شده است و عضویت جدید نگرفتند.

وی عنوان کرد: البته با پیگیری‌های انجام شده و رایزنی با بیمه روستایی و عشایری، رانندگان متقاضی را تحت پوشش این بیمه قرار دادیم اما همچنان تقاضا برای بیمه تامین اجتماعی بالا است و پیگیری‌ها برای گرفتن سهمیه جدید ادامه دارد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری، در خصوص اقدامات انجام شده برای نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری مرکز استان، اعلام کرد: نزدیک به 50 دستگاه خودرو صفر کیلومتر به زودی به ناوگان درون شهری ساری اضافه می‌شود و اکنون تمام مراحل اداری آن به اتمام رسیده است و منتظر ارسال پیش فاکتور توسط ایران خودرو به پست بانک هستیم تا خودرو توسط متقاضیان تحویل گرفته شود.

این مسئول با بیان اینکه عمر متوسط ناوگان تاکسیرانی مرکز استان 9 سال است؛ گفت: در حال حاضر خرید نقدی خودرو ممکن است اما به دلیل مشکلات معیشتی رانندگان و قطع شدن نزدیک به سه ساله خرید تسهیلاتی، پیگیری‌ها انجام شد و توانستیم این 50 دستگاه را به همراه برخورداری از وام برای متقاضیان فراهم کنیم.

ایمانی کولائی مطرح کرد: ما در مرکز استان نزدیک به 800 خودروی بالای 10 سال داریم که عمر سنی آن‌ها به بیش از 10 سال می‌رسد و طی سالیان گذشته اقدامات خوبی در خصوص قیچی خودروهای فرسوده انجام شد و به معنای عام، تاکسی فرسوده که امکان فعالیت نداشته باشد کمتر از 20 خودرو است.

وی در خصوص گلایه رانندگان از مشکلات ساری کارت عنوان کرد: در خصوص این موضوع باید عرض کنم که در این باره متاسفانه بانک‌های عاملی که باید این دستگاه را تحت پوشش قرار دهند، به طور مطلوب پشتیبانی نکردند و با پیگیری‌هایی که انجام شد با یکی از بانک‌های بزرگ کشور مکاتبه انجام شد و با حل مشکلات موجود، بزودی ساری کارت نیز باز می‌گردد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری، اضافه کرد: در مرکز استان 3 هزار راننده اصلی و 1200 راننده کمکی مشغول فعالیت هستند و از این تعداد 100 مالک تاکسی خانم و 6 راننده خانم مشغول فعالیت هستند که عمدتا سرپرست خانوار هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲