سرپرست فرمانداری سوادکوه اعلام کرد

اعمال محدودیت‌های کرونایی در سوادکوه

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
کد مطلب : ۴۴۱۰۲۰
سرپرست فرمانداری سوادکوه از اعمال محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
اعمال محدودیت‌های کرونایی در سوادکوه
عین‌الله طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به مسدود شدن محور سواکوه به سمت تهران در منطقه زال‌دره و میدان سردار شهید سلیمانی ورودی شهر پل‌سفید اظهار کرد:با توجه به تصمیمات ستاد ملی  مبارزه با کرونا نیروهای انتظامی و نظامی در منطقه زال دره و میدان سردار سلیمانی مستقر شدند و طرح ممنوعیت  خروج خودروهای پلاک بومی اجرا میشود.
 
وی با اشاره به اینکه در فیروزکوه نیز این طرح اجرا می‌شود، افزود: با استقرار نیروهای پلیس در شهرستان فیروزکوه از ورود خودروها پلاک غیربومی به شهرستان سوادکوه جلوگیری  می‌شود.
 
سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه با اشاره به مصوبات جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: در جلسه پیش از ظهر امروز مقرر شد دهیاران با هماهنگی ناجا، سپاه، منابع طبیعی و میراث فرهنگی نسبت به ممانعت از ورود گردشگران به تفرجگاه‌های طبیعی شهرستان (بهمنان- دراسله- بزلا-ورسک-اجت-جوارم – جمشیدآباد-و..) در ایام تعطیلات پیش رو اقدام لازم را انجام دهند. 
 
این مسئول بر ممانعت ورود خودروهای غیربومی به دهستان‌های سوادکوه تاکید و اظهار کرد: بخشداری‌ها موظف هستند نسبت  به هماهنگی با دهیاران جهت استقرار ایستگاه نظارت و کنترل در مبادی ورودی دهستان ها اقدام کنند، فرماندهان انتظامی و سپاه و هلال احمر نیز  همکاری لازم جهت را جهت برقراری امنیت و آرامش دارند.
 
طالبی با یان اینکه با متخلفان برخورد قهریه می‌شود، افزود: حفظ سلامت شهروندان در اولویت قرار دارد و همه‌ی شهروندان باید جهت حفظ سلامتی خود و سایر هموطنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه اگر به هشدارها توجه نشود وضعیت بدتر می‌شود، تصریح کرد: هموطنان باید شرایط را درک کرده و سفرها را به زمان دیگر موکول کنند، حضور آنها با توجه به اینکه به هیچ عنوان دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند به جز افزایش ابتلاء به کرونا و فوتی‌ها چیز دیگری برای ما به دنبال ندارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴