تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۱۹۹۳۹۳
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه از هر 100 هوادار این باشگاه، 95 نفر با منصوریان موافق هستند، گفت: ما به احترام هواداران منصوریان را انتخاب کردیم.
۰
plusresetminus
95 درصد استقلالی‌ها با «منصوریان» موافق هستند/ اهانت «معینی» را از مجاری قانونی پیگیری می‌کنم
به گزارش بلاغ، مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با مشهدسر با اشاره به حواشی اخیر باشگاه استقلال، اظهار کرد: مسعود معینی به قومیت مازندران و اهالی با فرهنگ این منطقه اهانت کرده است که قطعا از طریق مجاری قانونی آن را پیگیری می‌کنم.

 

وی با اشاره به گفته معینی که «نجف‌نژاد از مزرعه آمده است»، افزود: مزرعه مظهر تلاش و همت است و به اینکه از مزرعه آمده‌ام، افتخار می‌کنم.

 

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران با اشاره به سوابق مدیریت ورزشی خود، تصریح کرد: بنده چهار دوره در مجلس خدمتگذار مردم بودم که در هر چهار دوره در کمیسیون ورزش بودم و سال آخر هم با رای قاطع به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شدم.

 

نجف‌نژاد درباره انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال، خاطرنشان کرد: وقتی جام حذفی از دست رفت، فرصت یارگیری نداشتیم و اگر در نقل و انتقالات زود دست به کار نشوید، بازیکنان ستاره راهی تیم‌های دیگر می‌شوند، به همین دلیل باید وقت شناس می‌بودیم و برای همین بعد از فینال حذفی درخواست کردم سریع جلسه هیات مدیره تشکیل شود.

 

وی با بیان اینکه از هر 100 هوادار استقلال، 95 نفر با منصوریان موافق هستند، گفت: ما به احترام هواداران منصوریان را انتخاب کردیم.

 

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران تاکید کرد: ما باید برای قهرمانی در آسیا تیم را ببندیم و هیچ چیزی از باشگاه‌های دیگر کم نداریم.

 

نجف نژاد در پایان درباره ماندن خود در استقلال گفت: صلاح کار را وزیر ورزش می‌داند و اگر اواحساس می‌کند من مفید هستم، در خدمت استقلال خواهم بود درغیر این صورت نگرانی ندارم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴