تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
کد مطلب : ۴۸۴۲۲۷
همزمان با چهل و پنجمین سال انقلاب اسلامی ۳۳ طرح هادی در روستاهای قائم‌شهر با مشارکت فرمانداری، بنیاد مسکن و بخشداری و همکاری اهالی روستاها افتتاح شد.
۰
plusresetminus
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، همزمان با چهل و پنجمین سال انقلاب اسلامی افتتاح ۳۳ طرح هادی در روستاهای شهرستان قائم‌شهر با مشارکت فرمانداری، بنیاد مسکن و بخشداری و همکاری اهالی روستاها اجرا شد.
 
فرماندار قائم‌شهر مراسم افتتاح پروژه های اجرا شده طرح مسکن در جمع برخی از خبرنگاران، اظهار کرد: شهرستان قائم‌شهر یا همکاری اهالی روستاها و مدیران دستگاه های مربوطه موفق شد در مجموع  حدود ۴۰کیلومتر در ۳۳روستا طرح هادی را اجرا کند.
 
جواد مولایی‌قرا افزود: طرح هادی در روستاهای سیف کتی، گل افشان، خنار درویش‌، آهنگرکلا بیشه‌سر بصورت نمادین افتتاح شد که باید به نوبه خودم از اهالی این روستاها کمال تشکر را داشته باشم که در کنار بنیاد مسکن شهرستان قائم‌شهر بودند تا این پروژه ها در ایام‌الله دهه فجر امسال به پایان برسد.
 
مولایی‌قرا در ادامه تصریح کرد: اجرای طرح هادی با  ۹۸میلیارد تومان اعتبار در ۳۳ روستا صورت گرفت‌ که این طرح هادی به صورت متمرکز در نقاط مختلف شهرستان قائم شهر اجرا شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه تاکنون ۶۶ روستا در اجرای طرح هادی مشارکت کردند و ۷۰ هزار دهوند توانستند بهره مند بشوند، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم مابقی روستاها را تا دهه فجر سال آینده به نتیجه مطلوبی برسانیم تا رضایتمندی روستانشینان قائم‌شهری را در دولت مردمی داشته باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷