فریاد خشم مردم مازندران بر سر صهیونیسم کودک‌کش؛

فلسطین تنها نیست

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۴۸۰۲۷۷
مردم مازندران این‌بار با برگزاری تجمعات گسترده جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.
۱۰
plusresetminus
فلسطین تنها نیست
به گزارش بلاغ، در پی جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی طی روزهای اخیر در غزه و حمله به بیمارستان المعمدانی در شب گذشته و شهادت هزاران نفر از مصدومان و مردم عادی که در این بیمارستان بودند امروز در ایران عزای عمومی اعلام شد.
 
 مردم استان مازندران هم‌زمان با سراسر کشور در شهرهای مختلف با حضور در تجمعات گسترده نسل‌کشی در غزه را محکوم کردند.
 
 مردم از اقشار مختلف با تأکید بر اتحاد محور مقاومت و ملت‌های اسلامی و آزاده جهان برای محکوم‌کردن رژیم غاصب صهیونیستی خواستار توقف فوری جنایات رژیم صهیونیستی و برخورد با جنایت‌کاران شدند.
 
اجتماع باشکوه مردم مرکز مازندران در محکومیت اقدام جنایت‌کارانه رژیم غاصب صهیونیستی در قتل‌عام بیماران در بیمارستان المعمدانی غزه در میدان شهدای ساری برگزار شد.
 
 این تجمع به‌منظور محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی که شب گذشته طی عملیات وحشیانه‌ای بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرده است انجام شد.
 
 در این تجمع اعتراض‌آمیز، جمعی از مسئولان، نیروهای نظامی، بسیجیان، اصناف، ادارات، جمعیت هلال‌احمر و اقشار مختلف مردمی حضور داشتند.
 
 مردم با سردادن شعار «مرگ بر رژیم غاصب»، «مرگ بر آمریکا»، «ای رهبر آزاده مازندران آماده» و «فلسطین حمایتت می‌کنیم» خواستار برخورد قاطع جبهه مقاومت با اسرائیلی‌ها شدند.
 
 یکی از شرکت‌کنندگان در این مراسم با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: امروز همه مسلمانان جهان جنایات رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی را محکوم کرده‌اند و جنایات این رژیم جعلی و هم دستان آن برای همیشه در تاریخ ماندگار است.
 
 جنایات رژیم منحوس اسرائیل طی روزهای اخیر، در شامگاه سه‌شنبه به اوج خود رسید و صدها تن از فلسطینان که به بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه پناه برده بودند، هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفتند.
 
 در این جنایت، صدها نفر از مردم بی‌گناه که بسیاری از آنها زنان و کودکان بودند به شهادت رسیدند. منابع خبری تعداد شهدای این حمله را بیش از هزار نفر برشمرده و آن را فاجعه‌بارترین جنایت صهیونیست‌ها اعلام کرده‌اند.
 
 پیش‌ازاین جنایت و طی روزهای گذشته نیز صهیونیست‌ها بیش از سه هزار فلسطینی را به شهادت رسانده بودند.
 
 در پی این فاجعه انسانی و داغدار شدن همه انسان‌ها، به‌ویژه مسلمانان جهان، با دستور تولیت آستان قدس رضوی، حرم رضوی رنگ عزا به خود گرفت و طی چند روز، مراسم استغاثه در آن برگزار خواهد شد.
 
 مردم مازندران که از نخستین روزهای نبرد غزه از حجم جنایت رژیم اشغالگر در حق مردم مظلوم فلسطین و غزه به خشم آمده بودند بارها و به شکل‌های متفاوتی این خشم و اعتراض خود را اعلام کردند.
 
 جمعه گذشته مردم شهرهای استان مازندران با حضور در راهپیمایی پیش از اقامه نمازجمعه فریاد «مرگ بر رژیم صهیونیستی» سرداده و خواستار حمایت جامعه جهانی از ملت مظلوم فلسطین شده بودند.
 
 تجمع‌کنندگان مازندرانی در بیانیه‌ای تأکید کردند: ما داغدار، عزادار و خونخواه برادران و خواهران و کودکان مظلوم فلسطینی هستیم و زخم این اقدام زشت و پلید وجودمان را لبریز خشم و کینه ساخته با دل‌های خونین و بغضی آکنده از خشم و انتقام اعلام می‌داریم.
 
 مردم دیار علویان، آمریکای جنایت‌کار را مسئول و عامل اصلی این نسل‌کشی و جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی دانسته و از ملت‌های آزادی‌خواه خواستند با مطالبه جدی از دولت‌های خود سفرای آمریکا در کشور متبوع، احضار و اعتراض خود را به مشارکت دولت آمریکا در این کشتار وحشیانه زنان و کودکان اعلام کنند.
 
 تجمع‌کنندگان از تمامی ملت‌های جهان خواستند کالاهای این رژیم کودک‌کش و حامی آن شیطان بزرگ را تحریم و از حضور و شرکت در فعالیت‌های علمی و ورزشی اجتناب کنند.

گزارش - یاسر معافی
 
 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳