علوی‌تبارها جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند؛

قیام مازندرانی‌های غیور در حمایت از مردم فلسطین

تاریخ انتشارجمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۷۹۸۰۴
مردم انقلابی مازندران در راهپیمایی طوفان الاقصی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش از عملیات فلسطینی‌ها در برابر این رژیم غاصب حمایت کردند.
۷
plusresetminus
قیام مازندرانی‌های غیور در حمایت از مردم فلسطین
به گزارش بلاغ، راهپیمایی مردم مرکز و سراسر استان مازندران همگام و هم‌صدا با مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد.

راهپیمایی سراسری در حمایت از حماسه طوفان الاقصی و مردم مظلوم فلسطین و محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، امروز، جمعه ۲۱ مهر پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه در بیش از ۵۰ نقطه استان مازندران برگزار شد.
 
این مراسم در مرکز استان مازندران بعد از اقامه نمازجمعه از میدان شهدا به سمت میدان ساعت برگزار شده است.

در این راهپیمایی انبوه مردم از اقشار مختلف جامعه، پیر جوان، زن و مرد، کودک و خردسال برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اشغالگران متجاوز صهیونیست به خیابان آمده‌اند.

مردم با دردست‌داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و گروه‌های مقاومت و نیز شعارنوشته‌ها و عکس‌هایی از مقام معظم رهبری و سایر رهبران مقاومت، بخصوص شهید حاج‌قاسم سلیمانی، حمایت خود را با ایراد شعارهای دشمن‌شکن ابراز کردند.

شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و … در فضای خیابان‌ها طنین‌انداز شده است.

همچنین در این راهپیمایی مردم با ایجاد صف‌های طولانی خواستار کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم غزه هستند.

شعار ماندگار «ای لشکر صاحب‌زمان آماده‌باش / بهر نبردی بی‌امان آماده‌باش» که یاد آورد دوران دفاع مقدس است در این راهپیمایی با شور خاصی از سوی مردم خوانده می‌شود

«نصرالله و فتح قریب / مرگ بر اسرائیل مردم‌فریب»، «ولایت‌فقیه اصل دین است / محور اتحاد مسلمین است»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل» از دیگر شعارهایی بود که در این راهپیمایی از سوی مردم سر داده شد.

در پایان این راهپیمایی نیز یک قطعنامه در حمایت از عملیات غرورآفرین مبارزان فلسطینی صادر و قرائت شد.
 
 مردم در این قطعنامه ضمن محکوم‌کردن اقدامات سفاکان و جلادان کودک‌کش رژیم منحوس اسرائیل اعلام کردند: اسرائیل رفتنی است و عملیات کوبنده مبارزان فلسطینی در یوم‌الله پانزدهم مهر اولین گام برای فروریختن بنیان‌های سست این رژیم منحوس است و ضربات مهلک و نابودکننده و قوی‌تر ملت به‌پاخاسته فلسطین برای هدم این جرثومه فساد در پیش است. به آمریکا هشدار می‌دهیم بیش از این برای حفظ و حیات رو به اضمحلال این ولیده منحوس و اسب مرده تلاش نکند. حضور در منطقه و اعزام ناو و انتقال تسلیحات، نه‌تنها خللی در اراده و عزم رزمندگان سلحشور فلسطینی ایجاد نخواهد کرد؛ بلکه خشم بیشتر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را برانگیخته و جز تهدید منافع و افزایش نفرت بیشتر برای آمریکا و متحدان غربی و نهایتاً پشیمانی ارمغانی دیگری نخواهد داشت و سکوت و بی‌تفاوتی نسبت به این وحشی‌های جنایت‌کار گناهی نابخشودنی است و سرشت زشت غربی‌هایی که سال‌ها در پس ژست‌های دروغین حقوق بشر و انسان‌دوستی پنهان کرده بودند عیان خواهد کرد و سخن تاریخی ولی‌امر مسلمین یک‌سخن ماندگار و تاریخی خواهد بود که تا ابد شما را به محاکمه خواهد کشید و باید به تمام ملت‌ها و نسل‌ها پاسخ دهید و آن سخن بزرگ و ماندگار این است «شما با مردم فلسطین چه کردید؟»
 
راهپیمانان همچنین از وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور خواستند با فعال‌سازی دیپلماسی عمومی و برقراری ارتباط با گروه‌های اسلامی و شخصیت‌های مؤثر سیاسی و علمی - فرهنگی و همچنین موحدان و آزادی‌خواهان جهان، ضمن تبیین جنایات ددمنشانه ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی و محکوم‌کردن اقدامات ضدبشری این رژیم و اعلام حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین و عملیات مبارزان فلسطینی به‌عنوان حق دفاع در برابر ده‌ها سال جنایت، در مورد ادامه تعرض و کشتار مردم مظلوم، هشدارهای لازم به رژیم صهیونیستی داده خواستار جلوگیری و ممانعت از هرگونه تعرض به غزه شوند.
 
عملیات «طوفان الاقصی» شکست مفتضحانه اطلاعاتی و نظامی غیرقابل‌ترمیم برای رژیم غاصب صهیونیستی و حماسه بزرگ مقاومت اسلامی در برابر این غده سرطانی بود.
 
این عملیات غافلگیرکننده و راهبُردی در قلب سرزمین‌های اشغالی، تمامی معادلات در صحن نبرد را به طور چشمگیری به نفع جریان مقاومت تغییر داد و حکایت از عمق راهبردی آرمان آزادی قدس شریف در سطح منطقه و جهان دارد.
 
مردم مازندران با حضور پرشور خود در راهپیمایی عظیم بار دیگر با اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجدالاقصی و قدس، خشم و انزجار خود را به گوش جهانیان رساندند.

به گزارش بلاغ، مشت آهنین فلسطین و گروه‌های مقاومت، نشان از تغییر شعار نیل تا فرات اسرائیل غاصب و تبدیل آن به راهبرد عملیاتی بحر تا نهر شده و سستی لانۀ سست‌تر از عنکبوت و شکستن هیمنۀ پوشالی و دروغین این رژیم سفاک کودک‌کش را بیش‌ازپیش آشکار ساخت. این عملیات پیش‌دستانه و ابتکاری، به‌وضوح ثابت کرد؛ دوران بزن‌دررو، به پایان رسیده و اگر از اسرائیل کوچک‌ترین غلطی سربزند، تل‌آویو و حیفا توسط جبهۀ بزرگ مقاومت اسلامی مستقر در منطقه با خاک یکسان خواهد شد.

حال که دشمن صهیونیستی شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی در میدان نبردخورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بربادرفته می‌بیند و با همان خوی وحشی و ددمنشانه، مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیرنظامیان بی‌گناه و با اتکاء به مدد و یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایت‌کار در صدد است از این طریق آبروی ازدست‌رفته خود را ترمیم کنند.

رژیم غاصب صهیونیستی از هفت روز پیش حملات بی‌رحمانه هوایی و موشکی به نوار غزه داشته است و تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از فلسطینی‌ها را به شهادت رسانده است.

 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳