تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۸
کد مطلب : ۴۷۷۷۰۷
بصیرت و وحدت ایرانیان برای بار چندم ‌اشتباه محاسباتی دشمنان را عیان ساخت و ثابت کرد که حتی بودجه‌های هنگفت و نقشه‌های پیچیده اتاق فکرهای خارج‌نشین نمی‌تواند حرکتی قابل توجه از درون مردم علیه نظام جمهوری اسلامی ایجاد کند.
۰
plusresetminus
بصیرت ایرانیان سبب شکست صهیونیست‌ها شد
به گزارش بلاغ؛ پس از شکست جنگ ترکیبی دشمنان ملت ایران در سال گذشته‌، اتاق فکرهای دشمن سالگرد شروع اغتشاشات را در ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ بهترین فرصت برای احیای اغتشاشات و ایجاد چالش امنیتی برای کشور دانستند. لذا در چند ماه گذشته با ایجاد موج تبلیغاتی گسترده، این‌گونه القا نمودند که مردم در ۲۵ شهریور امسال به خیابان‌ها خواهند آمد و حرکت‌های اعتراض‌آمیزی علیه حکومت انجام خواهند داد.
در ادامه پایگاه‌های رسانه‌ای دشمن اقدام به صدور فراخوان‌های متعددی برای تجمع و اعتراض در اواخر شهریور کردند و مانند همیشه طوفان‌های توئیتری با هشتگ‌های خاصی که تعیین شده بود، به مدد حساب‌های جعلی و ربات‌ها شکل گرفت. اما در فضای حقیقی واقعیت چیز دیگری بود.

گزارش‌های میدانی از نقاط مختلف کشور نشان می‌دهد روز گذشته امنیت و آرامش در استان‌های گوناگون برقرار بوده و حتی در سقز که در فراخوان‌های تجمع بسیار مورد تاکید قرار گرفته بود، پروژه احیای اغتشاشات شدیدتر از همیشه شکست خورده است. طبق فراخوان‌هایی که رسانه‌های معاند منتشر کرده بودند، قرار بود مردم امروز صبح در میدان زندان سقز تجمع و به سمت آرامستان آیچی برای برگزاری سالگرد دختری که فوت او بهانه شروع اغتشاشات سال گذشته شد، حرکت معنادار به نشانه نارضایتی شکل دهند و آن را خوراک رسانه‌های بیگانه کنند. اما مردم برای این فراخوان‌ها تره هم خرد نکرده و هیچ حرکت غیرعادی در سقز مشاهده نشد.

نگاهی به رسانه‌های مزدور پارسی‌زبان و صفحات مجازی آنها نشان می‌دهد آنها در وضعیتی که مردم به فراخوان‌های تجمع آنها اهمیتی نداده و خوراک لازم را برای آنها تامین نکرده‌اند، در اقدامی مضحک به انتشار تصاویری از تعطیلی بازار و اصناف در نقاط مختلف کشور پرداخته و آن را ناشی از «اعتصاب» اعلام می‌کنند. این در حالی است که روز گذشته و روزهای پیش از آن تعطیل رسمی بوده است!
 بهنود: رضا پهلوی ‌اندازه گاو هم نمی‌فهمد!
رسانه‌های معاند ضدایرانی و جریان موسوم به اپوزیسیون در حالی انتظار دارند مردم به میل آنها در این ایام به خیابان بیایند و به ساز آنها برقصند که اختلافات درونی آنها روز به روز علنی‌تر می‌شود و چهره کریه‌ای که پشت ظاهر شیک و مرتب آنها پنهان شده آشکارتر می‌گردد.
اخیرا یک گروه هکری صوتی از مسعود بهنود، فعال ضدایرانی خارج‌نشین منتشر کرده که تصریح می‌کند ربع پهلوی ‌اندازه یک گاو هم نمی‌فهمد! این در حالی است که بهنود در سال گذشته و در جریان کمپین مضحک «وکالت می‌دهم» یکی از کسانی بود که مردم را تشویق به شرکت در این کمپین و دادن وکالت به ربع پهلوی کرده بود. قسمت دوم از صوت افشا شده از مسعود بهنود خبرنگار بی‌بی‌سی نشان می‌دهد که وی در رابطه با اپوزیسیون خارج از کشور می‌گوید؛ ایرانیان خارج از کشور دنبال شعور نرفتند، فقط دنبال کلاهبرداری‌اند!
مسعود بهنود که ظاهرا در جمعی از جوانان صحبت می‌کند می‌گوید: کشورهایی مثل آمریکا و انگلیس که جزو ثروتمندترین کشورها هستند خودشان مثل خر در گل گیر کردند بنابراین فکر اینکه فقط شما در نقطه‌ای گیر کردید که راه‌حل ندارد‌ اشتباه است الان هم‌سن و سال‌های شما در ایران جزو خوشبخت‌ترین افراد هستند.
 رضا پهلوی در ایران طرفداری جز خودش ندارد!
اما دعواهای درون اپوزیسیون به مورد مذکور محدود نمی‌شود. هوشنگ امیراحمدی، فعال سیاسی خارج‌نشین و مدیر مرکز مطالعات خاورمیانه در دانشگاه راتگرز آمریکا نیز اخیرا گفت که رضا پهلوی مستقیم با اسرائیل کار می‌کند و طرفداری در ایران جز خودش ندارد!
وی همچنین تصریح کرد:  برنامه رضا پهلوی این است که از سالگرد مهسا استفاده کند تا در سایه تحرکات آذربایجان علیه ایران بتواند در داخل به کمک اسرائیلی‌ها حرکتی کند!
امیراحمدی گفت: رضا پهلوی به همه خیانت کرد و سر مصی علینژاد و حامد اسماعیلیون را کلاه گذاشت تا خودش را مطرح کند، خودش هم می‌داند جرأت برگشت به ایران را ندارد.
 مهتدی: جمهوری اسلامی از دشمنانش عاقل‌تر بود
انتشار یک فایل صوتی از عبدالله مهتدی سرکرده گروهک کومله که در روزهای ناآرامی مدام تاکید می‌کرد «دنبال تجزیه‌طلبی نیستیم» نشان داد که جریان ضدایرانی چطور قصد نابودی ایران با اتحاد گروه‌های تجزیه‌طلب را داشته‌اند.
در این صوت افشاشده عبدالله مهتدی به فردی نام کاک حمید توضیح می‌دهد که «سران حزب رادیکال عرب و بلوچ» نزد او آمده و خواسته‌اند در آن منشور «جایی هم برای آنان باز کند» 
رئیس‌ کومله در ادامه به شرفش قسم می‌خورد که چطور قصد داشته بزرگ‌ترین ائتلاف ضدایرانی را دور خود جمع کند اما اعتراف هم می‌کند که بزرگ‌ترین فرصت تاریخی را از دست داده‌اند. به گزارش فرهیختگان، رهبر این گروهک تروریستی از اینکه همه تلاش خود را کرده راضی است اما می‌گوید: جمهوری اسلامی از مخالفانش «عاقل‌تر و دوراندیش‌تر» بود که توانست ائتلاف ضدایرانی را نابود کند.
 اپوزیسیون از یک سال پیش هم عقب‌تر است!
تلاش مذبوحانه رسانه‌های مزدور خارج‌نشین برای القای وضعیت بحرانی در ایران و ادعای سرنگونی قریب‌الوقوع جمهوری اسلامی صدای برخی از اعضای اپوزیسیون را هم درآورده است. حسین باستانی، فعال سیاسی ضدایرانی اخیرا در یکی از برنامه‌های بی‌بی سی فارسی با بیان اینکه اپوزیسیون در استفاده از فرصت تاریخی حوادث پس از فوت مهسا امینی ناموفق بود، گفت: اپوزیسیون در مقایسه با وضعیت شروع جنبش (اغتشاشات) عقب‌تر است. وی در ادامه به ساده‌انگاری تغییر حکومت در ایران توسط اپوزیسیون ‌اشاره کرد و گفت: این ساده‌انگاری در تضاد با برنامه‌ریزی‌های سنگین و بلندمدتی است که برای چنین تغییراتی لازم است. باستانی بیان کرد که اپوزیسیون در مواجهه با تجربه‌های تغییر حکومت در سایر کشورها فقط قسمت‌های ساده آنها را در نظر می‌گیرد!
شکست امنیتی دشمنان
 در برابر سربازان گمنام امام زمان (عج)
جدای از ضعف شدید اپوزیسیون سیاسی خارج نشین و ناتوانی آنها در جلب اعتماد مردم ایران، که موجب شد روز گذشته یکی از آرام‌ترین روزها در کشور باشد، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی دشمن بیکار ننشسته و برنامه‌های خطرناکی برای ایجاد ناامنی و حملات تروریستی در خاک میهن‌مان تدارک دیده بودند که به فضل الهی و با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی شدند. فرمانده سپاه کردستان روز گذشته از دستگیری ۷ نفر از گروهک‌های ضدانقلاب در سنندج، ۳ تن در دیواندره و ۲ تن در مریوان خبر داد که قصد ایجاد ناامنی داشتند.
همچنین یک تیم ۴ نفره تروریستی که قصد داشتند در صورت تجمع مردم در سقز با لباس نیروهای نظامی ایران به سمت آنها تیراندازی کنند بازداشت شدند.

به گزارش فارس، از این تیم ۴ نفره که از اقلیم کردستان عراق وارد کشورمان شده بودند، ۳ اسلحۀ کلاش، کلت، سلاح شکاری ساچمه‌زنی، ۲ دست لباس نیروهای نظامی و تعدادی اسلحه سرد به‌دست آمده است.
 
همراه داشتن لباس نیروهای نظامی ایران نشان‌دهندۀ سناریوی شلیک به تجمع‌کنندگان و انتساب عمل جنایتکارانه به حافظان نظم و امنیت کشور است. تحقیقات از تروریست‌های بازداشت‌شده ادامه دارد. دادستان اردبیل نیز از بازداشت دو فرد مرتبط با گروهک‌های تروریستی در این استان خبر داد و گفت: گروه‌های معاند از سر استیصال و درماندگی، سوءاستفاده از هیجانات دوره جوانی را با وعده و وعید و با شیطنت در دستور کار خود قرار داده‌اند.
 
همچنین سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی اصفهان اعلام کرد با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع سالگرد اغتشاشات، با اقدام‌های فنی و اطلاعاتی دقیق تاکنون ۹۷ نفر از تشویش‌کنندگان اذهان عمومی در فضای مجازی شناسایی شدند.
گفتنی است فرمانده سپاه کردستان شایعه بازداشت پدر مهسا امینی را تکذیب کرد و گفت وی با همراهی نیروهای امنیتی صبح روز شنبه به مزار دخترش رفته و اکنون در منزلش است
سالگرد اغتشاشات و حقایقی که آشکار شد
 
روز گذشته برای بار چندم ‌اشتباه محاسباتی دشمنان ملت ایران عیان گشت و ثابت شد که حتی بودجه‌های هنگفت و نقشه‌های پیچیده اتاق فکرهای خارج نشین نمی‌تواند حرکتی قابل توجه از درون مردم علیه نظام جمهوری اسلامی ایجاد کند.
 
به علاوه اینکه در ایام اخیر اتفاقاتی به‌وقوع پیوست که اقتدار نظام جمهوری اسلامی و زبونی دشمنان آن را بیش از پیش آشکار کرد.
 
آشکار شدن ارتباط امنیتی ضدانقلاب با رژیم کودک‌کش صهیونیستی‌، اذعان امثال حسین باستانی کارشناس بی‌بی‌سی فارسی به دروغ بودن بسیاری از ادعاهای رسانه‌ای دشمن طی یک‌سال گذشته، استعفای سیما ثابت از مزدوران اغتشاش، آن‌هم به این دلیل که در ایران اینترنشنال تحت آزار دیگران بوده است، اذعان سرکرده گروهک تروریستی کومله درباره بی‌عقلی مخالفان جمهوری اسلامی و عقلانیت نظام، اخراج گروهک تروریستی منافقین از آلبانی و ممنوع‌الورود و خروج شدن مریم رجوی، پس دادن ۶ میلیارد دلار از دارایی‌های ایران توسط آمریکا در آستانه سالگرد اغتشاشات‌، پیغام دولت آمریکا به مصی علینژاد مبنی بر اینکه باید تغییر هویت دهد و در واقع باید «بمیرد»‌، تجمع میلیونی مردم ایران نه در اعتراض به نظام بلکه در مشهد مقدس و ابراز ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت و حضور ۴ میلیونی ایرانیان در راهپیمایی اربعین نمونه‌هایی از مواردی است که همگی نشانگر افول روزافزون مخالفین جمهوری اسلامی و گسترش دامنه اقتدار این نظام و ملت ایران است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳