تاریخ انتشارجمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶
کد مطلب : ۴۶۹۷۲۹
بشریت در عمر حیات کره خاکی خود، شرورتر و جنایت‌پیشه‌تر از عنصر خبیث نژادپرست صهیونیست را به خود ندید و شیطان، فرزندی خون‌آشام‌تر از اسرائیل را تاکنون در دامان خود نپرورانده بود؛ بدین جهت جهانیان روی آرامش و صلح را نخواهند دی مگر آنکه این کانون شرارت و جنایت را آنچنانکه امام خمینی(ره) فرموده بودف از بین ببرند که عمر خباثت‌های این فرقه جنایتکار بسر آمده است.
۰
plusresetminus
نابودی رژیم صهیونیستی، پاداش ناله‌های مومنین در شب‌های قدر/صلح و آرامش جهانی در گرو نابودی کامل غده سرطانی
به گزارس بلاغ؛ "مقاومت" در ادبیات سیاسی معاصر، به جریان مخالف توسعه‌طلبی و زیاده‌خواهی عنصر نامشروعی همچون اسرائیل اطلاق می‌شود که بیش از هفت دهه سرزمین‌های فلسطینیان را با قلع و قمع جمعیت مسلمان آن اشغال کرده و در طی این مدت به آنچنان جنایاتی دست یازید که در تاریخ جهان کم سابقه و بعضاً بی سابقه است.

مولودی که با جنایت به دنیا آمد
قتل‌عام‌ها و نسل‌کشی این رژیم غاصب، که با حمایت‌های بیدریغ صهیونیست‌های مسیحی حاکم بر آمریکا و اروپا، در سرزمین‌های اشغالی و در حق مسلمانان مظلوم و بیدفاع فلسطین انجام می‌شود، بدور از دوربین‌های رسانه‌ها و خبرنگاران و در غربت وجدان پاک بشری، آنچنان عادی و روزمره شده که سران خون آشام این غده سرطانی بطور آشکار و بدون هیچگونه لاپوشانی و مخفی‌گویی، از ادامه سیاست سرزمین سوخته و قتل عام مسلمانان معترض سخن گفته و بی‌توجه به اعتراض‌های جهانی، قطعنامه‌های سازمان ملل متحد را به تواتر در زیر پای خود نهاده و وقیحانه به این سازمان و مخالفان پرشمار خود حمله کرده و برایشان خط و نشان می‌کشید.

رژیم جلاد و قصای اشغالگر قدس، با نفوذ در ارکان تصمیم‌گیری سازمان‌های جهانی بویژه رسانه‌های جمعی و بقدرت رساندن عوامل مزدور خود در کشورهای اروپایی و عربی، جرأت و جسارت شیطانی خود را به آن حد رسانده بود که برای ترور فلسطینیان و کشورهای مخالف خود، ارتشی از تروریست‌ها و آدمکش‌های حرفه‌ای را بوجود آورده بود و با آموزش و تربیت دائمی تروریست برای جوخه‌های ترور و کشتار، آنها را به کشورهای مختلف اعزام می‌کرد و با حمایت‌های همه جانبه خود بویژه با استفاده از همه پوشش‌های دیپلماتیک و تجاری و توریستی، روزانه صدها عملیات در اقصی نقاط جهان را به اجراء می‌گذارد که نتیجه آن ره راه انداختن حمام‌های خود با انفجارهای کور و ترور مسلمانان بیگناه و دانشمندان مسلمان است.

ریشه همه فسادها در اسرائیل است
به گفته و اعتراف همه آنانی که د ردرون شبکه‌های امنیتی و تروریستی اسرائیل سال‌ها کار کرده‌اند، هیچ عملیات پنهانی در دنیا اعم از ترور، انفجار، کودتا، جنگ‌های داخلی، تسویه حساب‌های قومی و نژادی و جابجایی قدرت رخ نمی‌دهد مگر آنکه اسرائیل در پشت پرده این وقایع حضور فعال داشته و بالاترین نفع را حتی در فروش تسلیحات جهان بعنوان دلال اصلی از آن خود می‌سازد. در چنین شناخت از موقعیت پنهانی اسرائیل است که می‌توان به عمق بصیرت و هوشمندی حضرت امام خمینی(ره) پی برد که حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اسرائیل را غده سرطانی نامیده و بر نابودی فوری آن تاکید کردند و پس از پیروزی انقلاب نیز با طراحی روز قدس، بهترین زمینه را برای افشای جنایات این رژیم نامشروع و لزوم جراحی این غده زائد از پیکره جامعه جهانی فراهم آورد.

امروز با مشاهده جنایات بی‌شمار این مولود خبیث، ائتلاف شیاطین عصر در کشورهای مختلف و ثابت شدن حضور خباثت‌آلود این رژیم دمنش در تمام فساد و آدمکشی‌ها، فلسفه نامگذاری حضرت امام خمینی(ره) بیشتر آشکار شد که اسرائیل یک غده سرطانی است و لحظه به لحظه بر دامنه جنایات آن و آلوده‌سازی جوامع بشری توسط این ام‌الخبائث افزوده می‌شود. ناگفته پیداست که سالم‌سازی و بازگرداندن سلامت و ایجاد زمینه‌های بهبود جراحات وجدان بشری زمانی امکان‌پذیر است که قداره‌بندان بی‌مخ و سرمستان باده خون بیگناهان به سرکردگی اسرائیل نابود شوند و کانون شرارت جهانی از بین برود تا ریشه‌های فساد و گناه و گردنکشی آشکار خشکانده شود.

چرا اسرائیل ایجاد شد؟
با نگاهی کوتاه و گذرا بر تاریخچه شکل‌گیری اسرائیل، علت اصلی موجودیت آن توسط انگلیس و بزرگ کردن این فرزند زنا توسط آمریکا و صهیونیست‌ها بدست می‌آید که آنها خواستند تا بجای درگیر شدن خود با دنیا، کشوری را با بدترین قوم و را بهترین بهانه دروغین بوجود آورند تا قداره‌بند و چاقوکش آنها در عرصه‌های جهانی باشد و از هیچگونه جنایتی برای پیشبرد منافع آنها فروگذار نباشد و اسرائیل بواقع، از عهده مامورت حیوانی و شیطانی خود بخوبی برآمد و روی کشتارگران تاریخ را در جنایت سفید کرد.

"مقاومت" به قدرت‌های مردمی فلسطینیان و مسلمانان در مقابل جنایات و تجاوزطلبی‌های چنین رژیم سفاک گفته می‌شود که در میان انواع کشورهای ریز و درشت و پرمدعای عربی و اسلامی، تنها لبنان، سوریه و عراق هستند که در محیط پیرامونی این رژیم شیاد از مقاومت حمایت می‌کنند و در هدف با جمهوری اسلامی در استیفای حقوق فلسطینیان و پاکسازی فلسطین و بیت‌المقدس از اشغالگران صهیونیست اشتراک نظر دارند و بویژه سوریه، از ارکان مقاومت در منطقه می‌باشد که در پیروزی‌های جنگ‌های 33 و 22 و 6 روزه لبنان و غزه نقش اساسی داشته است؛ هرچند که امروزه همه ملل جهان به‌خصوص مسلمانان در نابودی غده سرطانی اسرائیل با هم اتفاق نظر و تعامل دارند.

صهیونیست، منشاء فساد و اختلاف و کشتار
رژیم اشغالگر قدس و حامیان مفلوک و بزدل و مزدورش معتقد بودند که اگر سر و رأس جریان‌های مقاومت، جمهوری اسلامی ایران، و شاخه قوی آن یعنی حزب‌الله لبنان را نمی‌توانند از بین ببرند، باید روی بدنه مقاومت یعنی سوریه متمرکز شوند تا با از بین بردن سوریه، بتوانند ظرفیت قدرتمند مقاومت را نابود کنندو بدین جهت همه انرژی خود را طی چند سال روی سوریه و ویرانی این کشور و نابودی مقاومت سوریه گذاردند تا با از بین بردن دولت بشاراسد و به روی کار آوردن دولتی وابسته به خود، بین جریان مقاومت فاصله ایجاد کنند که در این حالت، مرگ مقاومت و مدیریت کردن آن آسان خواهد بود.

بدین جهت، از مدتها قبل با بسیج کلیه امکانات رسانه‌ای و لجستیکی خود سعی کردند تا یک جریان منطقه‌ای و بین‌المللی علیه دولت سوریه براه اندازند. با پول و پشتیبانی دولت‌های وابسته، اسرائیل بیش از 60 هزار مزدور را از سراسر جهان به خصوص از کشورهای اسلامی گرد آورد و با دادن آموزش‌های تخریبی و تروریستی و با استفاده گسترده از القاعده و سلفی‌های وهابیت و شکل دادن گروه‌های بظاهر اسلامی اما بغایت تروریستی همانند: داعش، جبهه النصره و...، آنها را تا بن دندان مسلح و وارد سوریه کرد و آنها با عملیات‌های متعدد درصدد براندازی دولت بشاراسد برآمدند تا ریشه‌های مقاومت را به زعم خود بخشکانند.

بجرأت باید گفت که عملیات استکبار جهانی علیه سوریه در تاریخ دخالت سازمان یافته تروریستها در یک کشور بی‌نظیر است که بنا به اعلام خودشان، بیش از 60 هزار تروریست کاملاً مجهز و مسلح با برخورداری از انواع سلاح‌ها و جنگ‌افزارهای پیشرفته و موشک‌های زمین به هوا و زمین به زمین، که از طروق مختلف به آنها می‌رسید، نتوانستند دولت مردمی بشاراسد را سرنگون کنند هرچند توانستند یک کشور را ویران نمایند. میزان توجه صهیونیست‌های حاکم بر آمریکا به این گروه‌های تکفیری بحدی بود که سلاحهای اهدایی به آنها را حتی در اختیار کشورهای هم‌پیمان خود قرار داده بود.

سوریه، نماد پیروزی مقاومت و شکست صهیونیست‌ها
اهمیت نابودکردن کانون محوری حمایت از مقاومت(سوریه) برای نظام سلطه در آن درجه‌ای بود که حاضر شد در مقابل رسوایی و بی‌آبرویی دخالت تروریستی در یک کشور، دهان سازمان ملل متحد را که بعنوان ابزاری جهانی در اختیارشان قرار دارد، را چنان ببندند که صدایی از این سازمان پرودعا برنیاید و ندای مظلومیت دولت سوریه را نشنود و حتی در مقابل فضاحت شکست تلاش‌های نماینده خود در امور سوریه (کوفی عنان)، جیک نزند و همچون بز اخوش هرچه اربابانش می‌گفتند، همان را بگوید و انجام دهد!!.

در چنین شرائط ظالمانه‌ای بود که جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از هم‌پیمان راهبردی خود در جبهه مقاومت، با تمام ظرفیت از سوریه دفاع و حمایت کرد.

حضور گسترده مردم سوریه در کنار نیروهای نظامی مقتدرشان موجب شکست تروریستها و پاکسازی آنها در تمام شهرهای این کشور شد.

نکته درخور توجه برای مستکبران این است که جمهوری اسلامی ایران از سوریه و دیگر کشورهای هم‌پیمان در مقابل هر تهاجم از سوی هر قدرتی که انجام شود، با تمام قدرت دفاع می‌کند و به امپریالیست‌ها اجازه تجاوز به سرزمین‌های اسلامی را نمی‌دهد و وظیفه خود می‌داند تا آخرین لحظه در کنار مردم مظلوم فلسطین بماند تا حق طبیعی نجات فلسطین از چنگال غاصبان صهیونیست استیفاء شود.

جمهوری اسلامی ایران بحق قائل به این اصل است که دنیا و منطقه روی صلح و آرامش را نخواهد دید تا اینکه رزیم پوشالی و جعلی اسرائیل بطور کامل از بین برود و فلسطین به ساکنان اصلی این سرزمین مقدس باز گردد و این حقیقت بدست نمی‌آید مگر با اتحاد و وحدت امت بزرگ اسلامی در روز قدس، که مقدمه زوال و نابودی رژیم صهیونیستی اسرائیل خواهد بود. واقعیتی که به اعتراف خود صهیونیست‌ها بزودی تحققش فرا می‌رسد و این نسل قادر به تماشای این جشن بزرگ امت اسلامی خواهد بود.

جهان برای جشن نابودی رژیم صهیونیستی آماده می‌شود
کشورهای اسلامی بتدریج به زوال‌پذیری آمریکا و اسرائیل اعتقاد یافته و در حال نزدیکی به کانون محوری مقاومت، ایران، هستند. ایران اسلامی نیز خود را مدتهاست برای رویارویی نهایی با صهیونیست‌ها آماده کرده و عنصر قدرتمند مقاومت یعنی حزب‌الله لبنان به تنهایی برای نابودی اسرائیل خود را مجهز نموده و گروه‌های مبارز فلسطینی نیز با آمادگی کامل جهت مبارزه با اسرائیل تحت فرماندهی واحد مقاومت را اعلام کرده‌اند.

بسیاری از کشورها و حتی خیل عظیم مردم در کشورهای غربی و اروپایی نیز در مخالفت با جنایات و موجودیت غده سرطانی اسرائیل مکرر به تظاهرات‌های گسترده پیوستند و خواهان نابودی این شر مطلق شدند. امروزه با افشای چهره حقیقی رژیم سفاک و خون‌آشام اسرائیل، همه مردم آزاده جهان خواهان نابودی اسرائیل و بازگرداندن فلسطین به کشورو موطن اصلی خود هستند.
 
بدون تردید یکی از رخدادهای بزرگ آخرالزمانی، نابودی اسرائیل و از بین رفتن اندیشه‌های صهیونیستی است که خود بشارت ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه‌الشریف می‌باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳