توهین فرماندار سوادکوه شمالی به نیروهای انقلابی

منصوریان: آتش به اختیار می‌شوید بیرونتان می‌کنم

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶
کد مطلب : ۳۰۶۵۸۸
مردم ولایتمدار سوادکوه شمالی از زحمات نهادهای انقلابی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و مقابله با ول‌انگاری‌های فرهنگی با نصب بنرهایی در سطح شهر تقدیر کردند اما با دستور فرماندار این بنرها جمع‌آوری شد.
۰
plusresetminus
منصوریان: آتش به اختیار می‌شوید بیرونتان می‌کنم
به گزارش بلاغ، زمانه عجیبی است، رئیس‌جمهور به منتقدان توهین می‌کند، وزرا به خبرنگاران حمله می‌کنند و نمایندگان هم پلیس را کتک می‌زنند، در این میان فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی نیز آتش به اختیار فرمایشات رهبر انقلاب  را نقد می‌کند و به انقلابیون با ادبیات زشت حمله‌ور می‌شود و اتفاقا همیشه هم حق ضعیف‌تر پایمال است، زیرا آنها ژن برتر هستند.

انقلاب شکوهمند اسلامی به مثابه رودخانه‌ای ساری و جاری همواره در جوش و خروش است و این رمز پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طی چهار دهه اخیر است.

یکی از شهرستان‌های پیشتاز در پرچمداری انقلابی‌گری و حرکت در مسیر منویات امام امت، سوادکوه شمالی بوده و در مراحل گوناگون انقلاب اسلامی و روسفیدی از آزمون‌های مختلف به عنوان یک شهرستان ولایی با مردمی عجین شده با ارزش‌های دینی و انقلابی شهره شده است.

مردمی که به فرهنگ بالا و عزت‌نفس شهره‌اند و هیچ‌گاه به خاطر مطاع دنیا و سیاست‌بازی‌های برخی مسئولین از ارزش‌هایی که از کودکی با آن بزرگ شده‌اند دست نمی‌کشند.

اخیرا در حرکتی انقلابی که ناشی از حس قدردانی و قدرشناسی مردم ولایتمدار است، از زحمات نهادهای انقلابی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و مقابله با ول‌انگاری‌های فرهنگی با نصب بنرهایی در سطح شهر تقدیر و تشکر شد.

https://www.bloghnews.com/images/docs/files/000306/nf00306588-1.jpg

اما متاسفانه در حرکتی عجیب و دور از انتظار، فرماندار سوادکوه شمالی با تقبیح این عمل و اشاره به نبود هیج نوع ول‌انگاری فرهنگی در شهرستان و تخطئه موارد ذکر شده، اقدام به پایین کشیدن بنر مذکور در روبروی فرمانداری این شهرستان کرد که این عمل با تعجب مردم شهرستان و تجمع آنها در فرمانداری برای دانستن چرایی عمل مذکور صورت گرفت.

احمدرضا منصوریان در جواب این معترضین و با گستاخی و کنایه به فرمایشات مقام معظم رهبری (فایل صوتی موجود است) و توهین و تخریب سوال‌کنندگان اقدام به بیرون کردن آنها کرد.

فرماندار سوادکوه شمالی: آتش به اختیار می‌شوید بیرونتان می‌کنم

فرماندار سوادکوه شمالی در حضور معترضین به حواشی مذکور، خطاب به آنها گفت: چیزی به نام ول‌انگاری در شهرستان وجود ندارد.

وی افزود: اگر می‌خواهید آتش به اختیار باشید بیرونتان می‌کنم.

فرماندار سوادکوه شمالی با تهدید معترضین و خطاب زشت‌ترین القاب به آنها، در پاسخ یکی از آنها که گفته بود خواسته ما یک مطالبه مردمی است و این موضوع در مراسمات آینده خصوصا نماز جمعه و با حضور دیگر نیروهای متدین جدی‌تر پیگیری می‌شود، اظهار کرد: بروید هر کاری می‌خواهید انجام دهید، من از هیچ کسی نمی‌ترسم.

این بداخلاقی و رفتار دور از آرمان‌های امام راحل و منویات رهبری معظم با عصبانیت مردم مواجه و آنها خواستار تظاهرات گسترده در پایان نماز جمعه این هفته شدند که با پادرمیانی نهادهای انقلابی مبنی بر ایجاد فضایی آرام قبل از مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری، به ایراد بیانیه شدیدالحن در نماز جمعه منجر شد.

در این بیانیه ضمن محکوم کردن سخنان دور از ادب منصوریان به مردم و ارزش‌های انقلاب که مسبوق به سابقه است، به لزوم عذرخواهی وی تاکید و از استاندار مازندران درخواست برخورد جدی و عزل وی شدند.

به گزارش بلاغ، برای مردم ولایی مازندران، اصلاح‌طلب و اصولگرا معنا ندارد و به بازی‌های سیاسی جریان‌ها کاری ندارد اما وقتی پای ارزش‌های انقلاب و دفاع از رهبر فرزانه انقلاب و منویات ایشان به میان می‌آید، با هیچ کسی سر سازش نخواهند داشت و لحظه‌ای از فرهنگ اسلامی و ارزش‌های انقلاب دست نخواهند کشید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳