تاریخ انتشارشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۸۳۳۹۶
آنانی که بی محابا دست به جنایت می‌زنند و حمام خون به راه می‌اندازند و در خون آشامی دست هر حیوان درنده‌ای را از پشت می‌بندند، موجب ننگ بشریت‌اند.
۱
plusresetminus
جانیانی که ننگ بشریت‌اند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ اگر در گذشته‌های دور طواغیت علیه انسان‌های عصر خود دست به جنایت می‌زدند از سلاح‌هایی استفاده می‌کردند که قدرت کشتار این سلاح‌ها محدود بود، از سلاح‌های سرد گرفته تا سلاح‌های گرم نسل اول و دوم، تا نوبت به توپ و تانک رسید و سپس، بمب‌ها و موشک‌ها سطح تلفات را بالا بردند و برای اولین بار جنگ‌افزارهای اتمی مورد استفاده آمریکا در جنگ جهانی دوم با تلفات ۲۵۰هزار غیرنظامی در ژاپن قرار گرفت و متعاقب آن، از سلاح‌های اتمی تعدیل شده و شیمیایی، که تولید آن در کشورهای غربی و آمریکایی انجام می‌شود، همچنان میزان تلفات انسانی بویژه از میان غیرنظامیان و مشخصاً از کودکان و زنان روبه افزایش گذارده شد که آخرین نمونه بمب‌ها و موشک‌های فوق العاده مخرب را درغزه می‌توان دید که ساختمان‌های بزرگ را با خاک یکسان و گودال‌هایی به عمق ۶متر ایجاد می‌کند.

میان همه آدمکشان و کردنکشانی که در قالب حاکم و دولت اقدام به جنایت علیه بشریت کرده‌اند، نام آمریکا به عنوان جانی‌ترین جانیان تاریخ از ویژگی خاص شیطانی برخوردار است. دولت آمریکا و برخی کشورهای برجسته اروپایی، در قبضه نفوذ صهیونیست‌هاست.

جنایات و سبعیتی که صهیونیست‌های حاکم بر آمریکا این روزها در حال انجام ‌آنند و بطور متوسط روزانه بیش از ۳۰۰ فلسطینی بیگناه را در غزه به شهادت می‌رساند، چیزی نیست که بتوان بسادگی از کنار آن گذشت. واقعاً دیدن صحنه‌های فجیع قتل‌عام‌هایی که از یک خاندان ۴۲ نفر به شهادت می‌رسند و تنها یک نفر از زیر آوارها زنده بیرون کشیده می‌شود، لکه ننگی است بر دامن انسان معاصر.

بیینده، این جنایات چندش‌آ‌ور را که ملاحظه می‌کند، در پیشگاه شهداء معظم خجلت‌زده می‌شود و چه بسا از خداوند طلب شهادت کند تا نباشد و اینهمه قساوت را نبیند.
آنچه که در آن تردیدی نیست، نابودی قریب‌الوقوع صهیونیست و خارج شدن آمریکا از جایگاه اربابی جهان و اخراج این جرثومه فساد از منطقه راهبردی‌مان است که بواقع، خون پاک شهید سردار دل‌ها و مظلومان غزه در تسریع این نتیجه نقش اساسی دارد.

ترور ذبونانه و بزدلانه، ناشی از ترس مرگبار آمریکای صهیونیستی از اقتدار امت اسلامی و جبهه مقاومت است که بزودی طومار این پست‌ترین میکروب‌های کثیف پیچیده خواهد شد و جهان نفس راحتی خواهد کشید.

محمد فاطمی
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱