تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۸۱۴۸۲
غزه توانست چهره پشت نقاب دروغ و ریای صهیونیسم خون‌آشام را به جهانیان بنمایاند و برای این اقدام مهم، هزینه ۱۰ هزار شهید و ۲۵ هزار مجروح را تقدیم کرد تا بشریت معاصر با نابودی سرطان صهیونیستی، روی آرامش را ببیند.
۱
plusresetminus
غزه، حلقه اتحاد امت اسلامی برای نابودی سرطان صهیونیستی
به گزارش بلاغ؛ امروز دنیا و حتی ملت انقلابی ایران، ۱۳ آبانی را تجربه کرد که از همه ۱۳ آبان‌ماه‌های سال‌های گذشته پرشور و شعورتر بود. جوانان و نوجوانان، با انگیزه پاک انسانی، از رنج این روزهای کودکان و زنان غزه و مظلومیت این کودکان می‌گفتند.

دختران مدارس در تمام سطوح سنی و تحصیلی با قدرت در راهپیمایی حمایت از مظلومان غزه و جنایات سگ هار آمریکا یعنی اسرائیل غاصب، اعلام موضع می‌کردند.

پسران غیور این سرزمین از لزوم فراهم آوردن بستر حضور خود در غزه برای جنگ با حیوانات صهیونیستی سخن می‌گفتند.

در ۱۳ آبان امسال، تظاهرات جوانان و نوجوانان وطن رنگ و بوی دیگری از رشادت، غیرت و حمیت مردانگی به چشم می‌آمد.

از همه سلایق آمده بودند تا به ندای فطرت خود پاسخ دهند و ثابت کنند هرچه که باشند، در بزنگاه‌های تاریخ پای کار اسلام و انقلاب اسلامی و در جهت حمایت از مظلومان و مبارزه با مستکبران و شیاطین عصر،حاضرند و تا مرز شهادت مایه خواهند گذارد.

۱۳ آبان امسال از ویژگی منحصر بفردی برخوردار بود و آنکه در اکثر کشورها، روز مبارزه با استکبار بمعنی حقیقی کلمه، از سوی قاطبه انسان‌های آزاده به شکل تظاهرات باشکوه و در حمایت از مظلومان غزه و اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک‌کش غاصب صهیونیستی، برگزار شد و غزه توانست یک عزم جهانی علیه ددمنشان صهیونیستی را به‌صورت عملی و میدانی بوجود آورد و این نتیجه خون‌های مظلومان غزه‌ای است که با گلوله‌ها و بمب‌های آتشین آمریکا توسط جلاد صهیونیستی، قطعه قطعه شدند.

اگر تا قبل از جنایات اخیر، صهیونیست‌ها به برکت غول‌های رسانه‌ای خود توانسته بودند چهره‌ای آنکادره و اطوکشیده از خود ارائه دهند، واقعه غزه توانست نقاب از چهره کثیف این خوک‌صفتان بردارد و جهانیان را به این نظر ۶۰ سال قبل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی کبیر(رض) برساند که جهان برای آرامش و صلح خود نیازمند جراحی عمیق برای نابودی غده سرطانی صهیونیسم است.

امروز، هرچند مشاهده جنازه کودکان و دختران و زنان غزه، که دوربین‌های خبرنگاران حتی‌المقدور از نشان دادن آنها خودداری می‌کنند تا وجدان انسان‌ها دچار عذاب نشود، سخت و رقت‌برانگیز است، اما برای جراحی بزرگ و عمیق، لاجرم باید هزینه و تحمل بالا را آورده خود سازیم تا نتیجه بزرگ این خون‌های عزیز، نابودی جرثومه رذالت و کثافات، رژیم سرطانی اسرائیل باشد.

هیچ از یاد نبریم که با از بین رفتن رژیم منحوس و جعلی اسرائیل، نوبت اضمحلال شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار می‌رسد که در همه شرارت‌های کره زمین، نقش جدی دارد و باید خون‌بهای همه مظلومان در دوران معاصر را بپردازد که چیزی جز نابودی و تکه تکه شدن کشور آمریکا در دوران کنونی نخواهد بود.

محمد فاطمی

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳