تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۴۷۹۶۵۶
برای سلامت پیکره انسانی جهان بویژه جهان اسلام، چاره‌ای جز جراحی سخت نابودسازی غده سرطانی رژیم غاصب و اشغالگر و کودک‌کش اسرائیل نیست.
۳
plusresetminus
فرصتی تکرارناشدنی برای سرطان‌زدایی
به گزارش بلاغ؛ جهان در اواسط قرن گذشته دچار مالیخولیایی بنام رژیم اسرائیل شد که قدرتهای شیطانی آن را برای اجرای برنامه‌های تجاوز و فساد خود در منطقه راهبردی جهان اسلام بوجود آوردند تا به نیابت از خودشان، این قدرت ضدانسانی بتواند مجری فساد و فحشا و نسل‌کشی باشد.

شایسته‌ترین تعبیر از وجود این جرثومه فساد و تباهی را امام بزرگوار، خمینی کبیر(ره) داشت که اسرائیل غاصب را «غده سرطانی» نامید و راه حل درمان منازعات و فسادافرینی در منطقه و جهان را نابودسازی این غده سرطانی دانست.

از آن زمان تاکنون، هرچه گذشت، جهان به لزوم اجرایی سازی نظر قائد بزرگ جهان اسلام بیش از پیش پی برد که تنها راه دستیابی به صلح در جهان بویژه منطقه حساس خاورمیانه، نابودی این غده سرطانی است که این روزها جهان شاهد اقدامات جنایتکارانه و کودک کشی این جرثومه رذالت و خباثت هست.
جامعه جهانی این روزها بشدت تحت ملامت و شماتت وجدان انسانی خود است که چگونه می‌توان ناظر این همه جنایت و نسل‌کشی بیگناهان از زن و کودک گرفته تا تخریب هزاران خانه و آوارگی چندصد هزار انسان از سوی سگ‌های هار و کثیف صهیون بود و دم بر نیاورد و لااقل کاری مثبت و بازدارنده انجام نداد!!.

 سالهاست دنیا به این نتیجه رسیده که برای دفاع از مظلوم در مقابل ظالمان، باید یک تشکیلات جهانی کارآمد و مفید وجود داشته باشد و سازمان ملل موجود، که ساخته و پرداخته قدرتهای بزرگ از جمله شیطان بزرگ آمریکاست، نه تنها نمی‌تواند مطالبات جهانی در این زمینه را پاسخگو باشد، که خود ابزاری برای پیشبرد اهداف پلید قدرتهای شیطانی است که بی خاصیتی این سازمان صدها بار در کشاکش جنگهای نیابتی این قدرتهای پلید به اثبات رسید که آخرین آنها نسل‌کشی این روزهای صهیونیست‌های خبیث در غزه مظلوم است.

وقتی دبیرکل سازمان ملل از عدم کارایی این سازمان در جلوگیری از اقدامات ضدبشری صهیونیست‌ها در غزه می‌نالد، دیگر چه انتظاری از این سازمان بی خاصیت داشت؟.

جهان بخصوص جهان اسلام برای صیانت از خود و شهروندان، نیازمند ایجاد تشکیلاتی چالاک، انقلابی، مظلوم گرا و مقتدر است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به داد بی‌گناهان و مظلومان برسد.

دنیای اسلام حق دارد تا بپرسد این سازمان کنفرانس اسلامی چه می‌کند و چرا در قبال فجایع این روزها، که در غزه مظلوم می‌گذرد، سکوت مرگبار را انتخاب کرده و آیا این سکوت حمایتگر همراهی مزدورانه سران برخی از این کشورها نیست؟.

آزمون این روزها، بسیاری را سیه روی خواهد ساخت. سختی‌ها هرچه باشد، خواهد گذشت و وعده الهی در نابودی متجاوزان و مفسدان و پیروزی حق گرایان خواهد رسید، و چه روزهای امیدی در راه است مرگ کامل رژیم نژادپرست صهیونیستی و عاری سازی پیکره جهانی از غده سرطانی اسرائیل.

محمد فاطمی

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳