تاریخ انتشارشنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۸۳۱۷۱
ملت بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی در حماسه ۹ دی طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.
۱
plusresetminus
۹دی، انقلابی علیه استبدادی دیگر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، ۱۹ دی ماه ۵۶ خروش انقلابی مردم با بصیرت قم در دفاع از امام و مقتدای شان خون تازه‌ای را در رگهای بزرگترین انقلاب مردمی قرن جاری ساخت که ثمره آن ۱۳ ماه بعد در ۲۲ بهمن ۵۷ به ثمر نشست و ریشه استبداد پهلوی را از بیخ و بن بر کند، استبدادی که در بیرون از مرزها سرسپرده و غلام حلقه به گوش شیطان بزرگ بود و در درون خودکامه و مستبد در برابر ملت.

زمانه گذشت تا بار دیگر استبدادی دیگر از همان جنس اما با چهره‌ای دیگر در برابر اراده و خواست مردم قد علم کرد و به بهانه دروغین تقلب در انتخابات، به رای و نظر مردم که تبلور آن در صندوق‌های رای بود، تن نداد و ۸ ماه کشور رو بستر فتنه و آشوب قرار داد و انواع و اقسام ظلم‌ها و جفاها را در حق انقلاب، مردم و نظام و ارزش‌های آن روا داشت و این بار هم ملت بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی در حماسه ۹ دی طومار این فتنه گران را در هم پیچیدند.

این فتنه به همین جا ختم نشد. چرا که بهانه‌ای به دست دشمنان ملت انقلابی ایران داد تا برای انتقام از آنها و به بهانه حمایت از جنبش به اصطلاح سبز بخوانید فتنه فتنه گران، درست در ایام سالگرد فتنه ۸۸ و در ۱۹ خرداد ۸۹ با تصویب قطعنامه ۱۹۲۹ تحریم های ظالمانه را علیه ملت ایران روا دارند، قطعنامه‌ای که بعدها غرب پرستان دیگری برای بی اثر کردن آن در بین سالهای ۹۲ تا ۱۴۰۰ با پذیرش توافق خسارت بار موسوم به برجام اثرات آن تحریم های ظالمانه را تکمیل تر کردند.

 راستی چه فرقی است بین استبداد پهلوی دهه ۵۰ و سران فتنه ۸۸، هردو خودکامه و مستبد در برابر اراده ملت و هر دو سرسپرده و غلام حلقه به گوش در برابر شیطان بزرگ.

 حمید جعفری

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷