تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۴۸۲۷۳۹
در زمان نزدیک به انتخابات مجلس، اغلب بدنبال یارگیری برای خود هستند و وقتی می‌بینند شهردار جز مردم، طرف کس دیگری نرفت، با نوچه‌های‌شان می‌خواهند شهردار را متزلزل و منحرف کنند.
۰
plusresetminus
اندراحوالات شهرداری قائم‌شهر
به گزارش بلاغ به نقل از عصرقائم‌، شهرداری‌ها همیشه تیتر یک رسانه‌ها و فعالان مجازی‌اند و بیشتر مورد توجه اصحاب رسانه و حتی مخاطبان آنها هستند.
 
دلیل این موضوع هم کاملا مشخص است چراکه وظایف ذاتی شهرداری‌ها همیشه مقابل چشمان شهروندان است و انتظارات مردم نیز از این دستگاه خدماتی بسیار بیشتر است چون با پول همین مردم استوار ایستاده و خدمات دهی می‌کند.
 
شهرداران توسط شوراهایی انتخاب می‌شوند که سلایق مختلفی دارند و به همین منظور، یک شهردار نمی‌تواند همه‌ی اعضا را راضی نگهدارد و طبیعی است که در هر تصمیمی به یک عضو شورایی بر بخورد و ناراحت شود و بخواهد شهردار را به حاشیه ببرد و یا حتی تهدید به برکناری کند.
 
اما آقای علیپور شهردار قائم‌شهر!
از اولین روزی که بعنوان سرپرست ردای شهردار قائم‌شهر را برتن کردی همه مطمئن بودند که می‌توانی تغییری در شهر ایجاد کنی، دلیل اصلی این اطمینان هم شناخت کاملت بر مسائل شهری بخاطر حضورت در مسندهای مختلف شهرداری بود.
 
خوشبختانه به گواه مردم و با توجه به وضعیت هزینه های جاری و معیشتی مردم کشور، رضایت نسبی از عملکردتان در بین شهروندان وجود دارد هرچند نقدهایی هم هست که کاملا درست است و باید به آن رسیدگی شود.
 
آقای علیپور!
این را بدانید شما رسالت سنگینی بردوش دارید آن هم بخاطر نام پدر بزرگوارتان است و این مسولیت‌تان را سنگین کرده تا بتوانی رضایت همه مردم را بدست آوری همانطور که پدرتان به این اصل مهم پای بند بود.
 
شهردار جوان قائم‌شهر باید بداند قطار در حال حرکت را کودک خردسال هم جرات می‌کند به سمتش سنگ پرت کند و اگر دیدی کوتوله های مجازی یا سیاسی بدنبال آن هستند شما را از مسیرتان منحرف کنند، بدانید راه تان درست است و همین مسیر مردم داری را ادامه دهید و فقط برای مردم قدم بردارید آن وقت خود شهروندان قائم‌شهر هستند که شما را حمایت می‌کنند و دعای خیرشان مسیر راهتان را هموار خواهد کرد.
 
آقای علیپور!
در زمان نزدیک به انتخابات مجلس، اغلب بدنبال یارگیری برای خود هستند و وقتی می‌بینند شما جز مردم، طرف کس دیگری نرفتید با نوچه هایشان می‌خواهند شما را متزلزل و منحرف کنند.
 
آقای شهردار!
می‌دانم که شما با خدایتان و آبروی پدربزرگوارتان معامله کردید پس برای مردم شهر تلاش کن تا رضایت مردم را داشته باشی و به این سنگ‌های در حال حرکتت توجه نکن تا بتوانی به اهداف بزرگت و ساختن شهری در شان مردم فهیم و بزرگوار قائم‌شهر برسی .
 
امیر اسدی

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳