تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۸۲۴۸۱
تجربه نشان داده است که دشمن و ایادی مزدور داخلی، تمام سعی و کوشش خود را صرف تحریک احساسات، ارعاب و ترس و از دست دادن روحیه، اراده و توان و امید مردم خواهند کرد.
۲
plusresetminus
انتخابات خبرگان پادزهر دشمنان ایران
به گزارش بلاغ؛ دراسفند یک هزارو چهارصد و دو، دو انتخابات بسیار مهم در مقابل کشور و مردم قرارگرفته است. انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری. هر دوی این رویداد، جلوه‌ای از حاکمیت مردم و شرع مقدس را در حکمرانی خوب به‌عنوان یک مدل نوظهور به جهانیان ارائه می‌دهد. نتیجه این انتخابات منجر به شکل گیری دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می‌شود که اولی مهمترین وظیفه‌اش تدوین قانون و دومی، انتخاب رهبری انقلاب اسلامی است، که حیاتی‌ترین تصمیم در تعیین سرنوشت کشور محسوب می شود.

در نخستین ماه‌های آغاز فرایند انتخابات، بحث های فراوانی در نحوه و چگونگی تدوین قانون انتخابات و حدود وظایف مجریان و مشارکت سیاسی جریانات سیاسی و مردم صورت پذیرفت که شرح و تفسیر آن در این مجال نمی گنجد. مواضع برخی نامزدها و حامیان یک جریان سیاسی در هنگام ثبت نام خبرگان رهبری، متمایز بودن این دوره از انتخابات یا به معنی خاص، گردش قدرت در حکمرانی را با دوره‌های گذشته برجسته می‌سازد.

اهمیت انتخابات خبرگان رهبری به نتیجه آن یعنی انتخاب محوری ترین و اساسی ترین و در حقیقت به خیمه گاه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر می گردد، که تاکنون نظام و مردم را در مقابل جنگ هشت ساله و جنگ‌های منطقه‌ای، فتنه‌های پی درپی داخلی و خارجی نجات داد و مصون نگه داشته است.

اکنون دشمن با شناخت کامل از کارکردهای این موهبت الهی و در برهه‌ای که منطقه و جهان در یک گردش تاریخی به نفع جهان اسلام و تشیع در حال شکل گیری است، با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها از جمله عناصر سست پایه و خودفروخته، بدنبال فریب افکار عمومی و با لفاظی و شیوه سفسطه و لغزاندن ارزش‌های اخلاقی و سیاسی، قصد نفوذ از تورهای گزینشی مردم و در نهایت ورود به جمع منتخبین خبرگان رهبری‌اند تا سرنوشت کشور را، که با خون هزاران شهید به ثمر نشست، تغییر دهند.

نهایت خواسته‌ی این جریان خودباخته، تغییرالگوی شیوه حکمرانی از تمدن پایه ایرانی اسلامی به تمدن پایه توحش و آدم کشی و بازگشت به قرون وسطی تزئین شده ی مدرن امروزی غرب است.
طراحی دشمن در بن سازه‌ای، که در چند دهه گذشته به واسطه نفوذ در جامعه ایجاد کرد، قرار دارد. هدف در نخستین گام، ایجاد تفرقه، تضاد و شبهه در مردم به‌عنوان نقش اول و تعیین کننده در مشارکت سیاسی و انتخاباتی و در گام دوم، اختلال و کاهش اعتماد به نفس در تصمیم گیری مسئولان ذیربط می باشد.

تجربه نشان داده است که دشمن و ایادی ناچیز و با انگیزه داخلی، تمام سعی و کوشش خود را صرف تحریک احساسات، ارعاب و ترس و از دست دادن روحیه، اراده و توان و امید مردم خواهد کرد و هرچه به نقطه این رخداد بزرگ و مردم محور نزدیک می شویم، باید موج‌های مختلف سیاسی و چالش‌های متعارف را با آگاهی و تدبیر گذر کنیم و در چنین مواجهه‌ای، نیازمند تقویت جبهه داخلی و تمرکز روشمند روی تکنیک و ترفند دشمن و میدان آفندی با پیوست رسانه‌ای قدرتمند می باشد.

ولایت فقیه و رهبری نظام، پادزهری است که دشمن هیج وقت از آن غافل نبود و در ادوار گذشته با مهندسی‌های گوناگون برای تولید اعتبار زدائی و وارونه سازی حقیقت با استفاده از ۱۷۰ شبکه فارسی زبان و بیش از ۴۷۰۰ کانال، بصورت شبانه روزی، تهاجمی و رادیکال بهره برد که تاکنون بدلیل ایمان مردم نتوانست در زدن ضربه اساسی به این نقطه قوت کشور و امت اسلام و محور مقاومت موفق عمل کند و این موضوع بر اهمیت انتخابات خبرگان در اسفند ۱۴۰۲ می افزاید تا با حضور آگاهانه و مشارکت بالا و با انتخاب اصلح، مردمی‌ترین و انقلابی‌ترین نامزدها حماسه دیگری را در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و به ثبت رسد.

سیدجواد موسوی- مدرس دانشگاه
 
انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳