تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
کد مطلب : ۴۸۲۴۱۳
طوفان الاقصی، در موضع تهاجمی، واقعیت امروز و معجزۀ بزرگ و بی‌نظیری است که رخ داده است و همچنان هم در حال توسعه و گسترش روزافزون است.
۱
plusresetminus
طوفان‌الاقصی با دستاوردهای بی‌نظیر
به گزارش بلاغ؛ پدیده عظیم و بی‌نظیر و استثنایی و حیرت‌انگیزی که اکنون با آن مواجه هستیم و از بزرگ‌ترین دستاوردهای طوفان‌الاقصی به شمار می‌رود، اتحاد و یکپارچگی و یکرنگیِ جهان و جهانیان علیه صهیونیست‌هاست.
 
معجزۀ محور مقاومت 
از یک‌سو گروه‌های مقاومت برای اولین بار در تاریخ حملات پیش دستانه و علنی انجام می‌دهند، آن هم علیه آمریکا و اسرائیلی که تا دندان مسلح و برخوردار از انواع و اقسام تسلیحات پیشرفتۀ متعارف و غیرمتعارف و هسته‌ای هستند و القای ابهت پوشالی و ادعای شکست‌ناپذیری‌شان گوش دنیا را کَر کرده است. نخست مجاهدان فلسطینی با طوفان‌الاقصایشان شکستی ترمیم‌ناپذیر را به صهیونیست‌های غاصب و کودک‌کش تحمیل نمودند و همچنان نیز مبارزۀ قهرمانانه‌شان ادامه دارد و هر روز تلفات سنگین‌تری را بر پیکرۀ نیمه‌جانِ رژیم اشغالگر قدس وارد می‌آورند. از سوی دیگر در پدیده‌ای بی‌نظیر گروه‌های مقاومت در منطقه مکرراً و به‌صورت پیشدستانه مواضع آمریکا و اسرائیل را زیر آتش سنگینِ هوائی قرار داده‌اند و از آمادگی برای ورود به نبرد زمینی در صورت تهاجم همه جانبۀ اسرائیل به غزه خبر داده‌اند. حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن بارها و بارها مواضع متعدد اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی را مورد حمله موشکی و پهبادی قرار داده‌اند و گروه‌های مقاومت در عراق و سوریه نیز مکرراً پایگاه‌های نامشروع و غیرقانونیِ شیطان بزرگ آمریکا را با حمله راکتی و پهبادی مورد هدف قرار داده‌اند. اخباری نیز از حملات هواییِ گروه‌های مقاومت در عراق و سوریه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی منتشر گردیده است. با این اوصاف می‌توان گفت که خروج محور مقاومت از موضع دفاع و قرار گرفتن در موضع تهاجمی، واقعیت امروز و معجزۀ بزرگ و بی‌نظیری است که رخ داده است و همچنان هم در حال توسعه و گسترش روزافزون است. 
 
 شور و اشتیاق و عطشِ شدیدِ شهادت‌طلبان
یک چشمه دیگر از یکپارچگی و اتحاد علیه صهیونیست‌ها، شور و اشتیاق و عطشِ شدیدِ مردم و جوانانِ شهادت‌طلب در سرتاسر جهان اسلام برای اعزام به فلسطین و پنجه در پنجه انداختن و جنگیدن با اشغالگران قدس است که تصاویر تجمعات آنان و اصرارهایشان برای اعزام به خط مقدمِ مبارزه با صهیونیست‌ها هر روز از جانب رسانه‌های منطقه منتشر می‌گردد.  
 
تشکیلِ بسیج لندن و پاریس و نیویورک و اروپا و آمریکا!
حیرت‌انگیزتر و شگفت‌انگیزتر آنکه موجِ مبارزه با صهیونیست‌ها در کشورهای مستکبری که بزرگ‌ترین پشتیبانان و حامیان رژیم اشغالگر قدس هستند، به اوج رسیده است و بارها شاهد تظاهرات چند صد هزار نفریِ مردم در حمایت از ملت فلسطین در سرتاسر جهان از جمله در آمریکا و انگلیس و فرانسه هستیم، انگار که بسیج لندن و پاریس و نیویورک و اروپا و آمریکا تشکیل شده است!!!  
 
تحققِ آرمان‌های ولایت فقیه
نکته پایانی آنکه امام خمینی و امام خامنه‌ای همواره حمایت و پشتیبانی از ملت و مبارزات فلسطین را مسئلۀ اول جهان اسلام دانسته‌اند و پیوسته فریاد عبور از اختلافات بین مسلمانان و متحد شدن در برابر رژیم اشغالگر قدس را سر داده‌اند؛ اما متأسفانه جهان اسلام با تأثیر پذیرفتن از توطئه‌های تفرقه‌افکنانۀ دشمنان قسم خوردۀ اسلام و انقلاب اسلامی ایران، در طول سالیان درازی دچار غفلت‌های خانمانسوزی گردید و در مسیر دامن زدن به اختلافات داخلی و جنگ‌های مسلمان با مسلمان قرار گرفت و تاوان بسیار سنگین و وحشتناک و هولناکی هم بابت آن داد؛ اما اکنون آنچه شاید در عالم خیال و رؤیا هم کسی متصور نبود، محقق گردیده است و همان‌گونه که گفته شد جهان و جهانیان علیه صهیونیست‌ها متحد و منسجم و یکپارچه گردیده‌اند و هر روز بیش از پیش رژیم غاصب و تروریست و کودک‌کشِ صهیونیستی در پرتگاه و بزنگاهِ شکست و انزوا و نابودی و حامیانش در معرض افول و در موضع شکست خورده و مفتضح شدن قرار می‌گیرند و ان‌شاء‌الله پیروزی نزدیک است.
به امید آزادی فلسطین 
به امید آزادی کاملِ فلسطین قهرمان و قدس عزیز و نماز خواندن در قدس و به امید محو غدۀ سرطانیِ اسرائیل در آینده‌ای نزدیک. 
کامران پورعباس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳