تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۱
کد مطلب : ۴۸۱۸۸۸
موقعیت و شرایط کنونی بهترین و آماده‌ترین مقطع زمانی نه فقط برای محو رژیم صهیونیستی، بلکه برای قلع و قمع تمامی صهیونیست‌های پلید از صحنه روزگار است.
۰
plusresetminus
همه چیز را به خدا خواهند گفت!
به گزارش بلاغ؛ در جریان حملات مشترک آمریکا و داعش به سوریه، دخترک ۷ ساله‌ای که به شدت مجروح شده و آخرین لحظه‌های عمر کوتاه خود را سپری می‌کرد، با کلماتی که به سختی از دهان مجروحش خارج می‌شد و آمیخته به ناله‌های دردناک بود، گفت «‌همه چیز را به خدا خواهم گفت‌»‌... و دقایقی بعد جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و روح معصومش با فرشتگان به پرواز درآمد...
 
این روزها ماجرای غم‌انگیز آن دخترک سوری نه یک‌بار و صد‌بار بلکه هزاران هزار بار در غزه به تکرار نشسته است و صهیونیست‌های وحشی و پلید طی چند هفته‌ای که از جنایات بی‌شرمانه‌شان در قتل عام مردم مظلوم غزه می‌گذرد، بیش از چهار هزار و ششصد کودک مظلوم را همراه با مادران و پدرانشان به خاک و خون کشیده‌اند که جنایت هولناک دیروز‌شان در بیمارستان شفا و قتل عام بیماران و کودکان یکی از ددمنشانه‌ترین آنهاست و‌...‌ دنیا کماکان به تماشای این صحنه‌های فجیع مشغول است‌... کودکان شهید غزه به خدا
چه خواهند گفت؟

اسرائیل « پادگان نظامی» استکبار غرب در منطقه است که آمریکا به نمایندگی از سایر دولت‌های غربی‌، اداره آن را بر عهده ‌دارد. نیروهای مستقر در این پادگان از میان وحشی‌ترین، رذل‌ترین و کثیف‌ترین موجودات روی زمین یعنی صهیونیست‌ها انتخاب شده‌اند. این انتخاب با توجه به سابقه تاریخی صهیونیست‌ها و جنایات فراوان آنها در طول تاریخ‌، صورت گرفته است. این فرقه اگرچه تظاهر می‌کنند که یهودی هستند ولی بارها نشان داده‌اند که نه فقط به حضرت موسی علیه‌السلام اعتقادی ندارند، بلکه اساساً دین باور نیستند.

حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به باریکه غزه و قتل‌عام مردان و زنان و کودکان که به فجیع‌ترین شکل ممکن صورت پذیرفته و ابعاد آن با ارسال تصاویر و فیلم‌های این جنایت بزرگ به آگاهی تمامی مردم جهان رسیده است، موج گسترده و بی‌نظیری از اعتراض جهانیان به این جنایت هولناک را به دنبال داشته تا آنجا که همه روزه شاهد تظاهرات گسترده صدها هزار و در مواردی، تظاهرات میلیونی مردم در بسیاری از کشورهای جهان از جمله، آمریکا و تمامی کشورهای اروپایی هستیم. خیزش جهانی علیه صهیونیست‌های وحشی و آدم‌کش بزرگ‌ترین دستاورد عملیات شجاعانه طوفان‌الاقصی است.
 
چرا که اصلی‌ترین بهانه صهیونیست‌ها برای اشغال سرزمین فلسطین یعنی مظلوم‌نمایی این فرقه وحشی را برباد داده است. 

موقعیت و شرایط کنونی بهترین و آماده‌ترین مقطع زمانی نه فقط برای محو رژیم صهیونیستی، بلکه برای قلع و قمع تمامی صهیونیست‌های پلید از صحنه روزگار است.
 
چرا که امروزه تمامی مردم دنیا به تک تک صهیونیست‌ها به عنوان جنایتکاران حرفه‌ای و قاتل کودکان و زنان بی‌پناه می‌نگرند و انتقام خون‌های به ناحق ریخته از تک تک صهیونیست‌ها را حرکتی انسان‌دوستانه و اخلاقی می‌دانند. از این پس دیگر نباید هیچ نقطه‌ای از جهان برای صهیونیست‌ها امن باشد چرا که ریختن خون کثیف آنها یک وظیفه انسانی و اخلاقی است. این نکته در اظهارات بسیاری از شهروندان آمریکایی و اروپایي نیز دیده شده است. واکنش مردم در کشورهای اسلامی که جای خود دارد.

 کشورهای اسلامی برای مقابل با جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها از امکانات و ظرفیت‌های فراوانی برخوردارند که قطع تمامی روابط آشکار و پنهان سیاسی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی، بستن شیرهای نفت و گاز به روی صهیونیست‌ها و حامیان آمریکایی و اروپایی آنها، مسدود کردن ترافیک دریایی خلیج‌فارس، باب‌المندب، دریای عمان، دریای سرخ و کانال سوئز به روی کشتی‌ها و شناورهای متعلق به رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی این رژیم و‌... از جمله آنهاست‌... 
 
و بالاخره انتظار از برخی کشورهای اسلامی آن است که به الگوی موفق جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مقاومت در مقابله بی‌امان با صهیونیست‌ها بپیوندند پیش از آن که ملت‌هایشان برای مقابله با رژیم صهیونیستی از دولت‌ها عبور کنند.

حسین شریعتمداری

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳